is een goeie beveiliging, word ie miss niet gejat dehaanmuziek. als jij je wielen niet rond krijgt, krijgt een ander dat ook niet. dus als je je fiets ergens neerzet ff zwaardere valve caps erop
ik ben het topic even kwijt, het ging dus over valve caps, die in mijn ogen een beetje onzin zijn, zijn er meer mensen die hun mening hierover willen spuien??
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Aan de ene kant vind ik het er wel mooi uit zien!
Ik heb er zelf nog nooit mee gespeeld, maar als ik de meningen van dit hele forum tegen elkaar afweeg (is dat goed Nederlands?) krijg ik toch het idee dat ik ze zelf nooit zou gebruiken! Ik zie ook nog steeds het nut er niet van!
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
Het is gewoon weer zo'n placebo-achtig ding lijkt me...
Ze zeggen dat je toon kernachtiger wordt... jij schroeft ze erop, en inderdaad, de toon is beter! (denk jij dan)... Als je er daadwerkelijk beter door gaat spelen (door de gedachte dat het beter is, of doordat het echt beter is) dan werkt het toch?
Wat boeit het dan of het een goeie wetenschappelijke methode is... als het werkt, werkt het, dat is het enige wat er toe doet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen