Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Nadeel van de 5-poots is dat hij op een niet helemaal vlakke ondergrond niet stabiel staat, de 3poot wel! Mijn driepoot is slechts een keer omgevallen, helemaal van het podium af, een val van anderhalve meter, in een kartonnen doos... Alleen een deukje, inmiddels door Hub vakkundig verwijderd.
Overigens was hij omgelopen door de drummer. Waar er drummers in het spel zijn, heb je aan 100 pootjes nog niet genoeg, gewoon vasthouden is het devies!
Ik heb een antieke standaard (tenmisnte ik denk dat het antiek is). En het is/lijkt niet alleen antiek het is ook nog eens zo gammel als het maar kan. Dus gebruik ik hem nooit.
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Girlpower schreef:
Ik heb een antieke standaard (tenmisnte ik denk dat het antiek is). En het is/lijkt niet alleen antiek het is ook nog eens zo gammel als het maar kan. Dus gebruik ik hem nooit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen