trompet.nl > forum > Toon onderwerp - B.E.R.P.
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 04 feb 2026 00:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2004 11:22 

Bedankt Callichioadict en Emile!! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2004 12:30 

Callichioadict schreef:
trompettertje,
(en dan even tegen mede-forumleden)

Is het zo nou zo moeilijk om een beetje sociaal te doen tegen iemand die hier net nieuw is?
Moeten we meteen iemand afblaffen dat tie "zelf maar moet zoeken" en dat dan liefst 2 keer of kunnen we iemand die nieuw is een beetje normaal behandelen.
Of doen we dat alleen met mensen die al 20 keer hebben verteld dat ze weer een trompet hebben ingespeeld bij een al veel op deze site genoemde trompetmaker in het zuiden van het land? Van mij mag alles maar als je het geweten wilt uithangen van dit forum wees dan eens consequent!
Wat mij betreft hoef je niet te reageren maar laat mensen een beetje in hun waarde en geef ze een beetje het gevoel dat ook nieuwe mensen hier welkom zijn. Ook al stellen ze vragen die al behandeld zijn.

goed zo 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2004 16:56 

Callichioadict schreef:

(en dan even tegen mede-forumleden)

Is het zo nou zo moeilijk om een beetje sociaal te doen tegen iemand die hier net nieuw is?
Moeten we meteen iemand afblaffen dat tie "zelf maar moet zoeken" en dat dan liefst 2 keer of kunnen we iemand die nieuw is een beetje normaal behandelen.
Of doen we dat alleen met mensen die al 20 keer hebben verteld dat ze weer een trompet hebben ingespeeld bij een al veel op deze site genoemde trompetmaker in het zuiden van het land? Van mij mag alles maar als je het geweten wilt uithangen van dit forum wees dan eens consequent!
Wat mij betreft hoef je niet te reageren maar laat mensen een beetje in hun waarde en geef ze een beetje het gevoel dat ook nieuwe mensen hier welkom zijn. Ook al stellen ze vragen die al behandeld zijn.

Nieuwe mensen zijn natuurlijk altijd welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
En het is ook helemaal niet erg als ze een vraag stellen zonder eerst het hele forum af te zoeken! Doet iedereen wel eens, maakt niks uit! Maar als iemand dan als antwoord geeft dat er al een onderwerp bestaat en dat ie maar even moet zoeken is dat niet om asociaal te doen, maar juist om te helpen! Waarom zou je alles nog een keer opschrijven als het al ergens staat!?
OK, Marnix had er misschien een linkje bij kunnen zetten of zoiets, om het zoeken wat makkelijker te maken, maar ja, dat heeft hij nou eenmaal niet gedaan, maar ons trompettertje had zich ook wat minder aangevallen kunnen voelen! Het was een goede tip!

Alleen in Marnix z'n natuurlijke botheid geformuleerd! :wink: :wink: :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2004 18:15 
Moderator

Dehaanmuziek schreef:

Alleen in Marnix z'n natuurlijke botheid geformuleerd! :wink: :wink: :wink:

:oops: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2004 22:27 

het is toch bezopen om een reeds uitvoerig behandeld onderwerp nog eens te behandelen ( met respect voor emile ).
Weet je wat sociaal is?? Dat je zelf op zoek gaat naar informatie, en als je het dan niet kan vinden, nog eens vragen. Dit levert alleen maar typewerk op omdat jij te lui bent om zelf de zoekfunctie te gebruiken, dus hoe sociaal is dat dan?? :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 sep 2004 13:51 

Bovendien is ons Trompettertje niet nieuw hier!
Hij komt alleen niet zo vaak kijken!
(Dat is trouwens ook geen verwijt, alleen een constatering 8O )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 sep 2004 19:39 

"Hij komt alleen niet zo vaak kijken!"

Hoi hoi...
Even tussendoor: Hij is een zij...
En goed, ik had inderdaad even verder kunnen zoeken, maar ik heb het wel geprobeerd, en ben niets tegen gekomen, sorry!!
Waarschijnlijk doe ik het iets verkeerd, maar alles komt wel weer goed hoor!!

Wat vinden jullie trouwens van de Yamaha Xeno?!!? :lol: :wink: :roll: :lol: :wink: :roll: :D

Grapje hoor!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 sep 2004 20:04 

de zoekfuncie werkt oa zo: boven het forum, en de topics zie je allemaal linkjes staan, de 2e van links klik je aan, je geeft de zoekterm op, en voila, resultaat, ik had er zo al succes mee, als ik op berp zoek, dus dan moet dat bij jou ook lukken, zet m op!!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur