Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ron
|
Berichttitel: verzekering trompet voor 1 malige reis Geplaatst: 06 jun 2006 18:29 |
|
|
|
Hoi allemaal,
Voor een 1 malige reis naar Litouwen moet ik een verzekering voor mijn trompet afsluiten, na wat zoeken op internet kom ik alleen tot verzekeringen met een jaarlijkse premie. Zijn er ook verzekering voor je instrument die je per reis af kan sluiten??
groet,
Ron
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Barts
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 jun 2006 18:44 |
|
|
|
Kan je dit niet meenemen in een tijdelijke reisverzekering?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
B&S Trompettist
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 jun 2006 19:05 |
|
Geregistreerd: 07 apr 2006 16:31 Berichten: 50 Woonplaats: den dolder
|
|
_________________ God is goed,
alleen al om de reden dat Hij iemand op deze aarde heeft gezet die de trompet uitvond !!!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
diederik
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 jun 2006 19:59 |
|
 |
| Moderator |
 |
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
|
|
Onze Penningmeester heeft stad en land afgebeld voor een verzekering van onze instrumenten mbt een reis van drie dagen naar Harwich. (We hebben bij de instrumentenverzekering van het orkest geen buitenland-dekking) er zat echter niets anders op dan een jaar buitenland-dekking bij te verzekeren omdat een verzekering voor 1 of een paar dagen niet was te vinden.
Mijn instrument (redelijk kostbaar) heb ik verzekerd door een aanvullende dekking via de inboedelverzekering en kost 3% van de nieuwwaarde. Hij is verzekerd zolang hij bij mij "in het zicht" is, dan wel zich in een goed afgesloten ruimte bevindt, en dat mag zelfs de kofferbak van de auto zijn.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Hans
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 jun 2006 21:55 |
|
Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02 Berichten: 1706 Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
|
|
Ik zou ook zeker voor een gewone instrumenten verzekering kiezen. De zijn niet belachelijk duur en je hoeft je nooit zorgen te maken.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|