Jongens ik moet voor de band info opdoen voor een mic voor mezelf , wat kan ik het beste nemen en waarom en wat ze ongeveer kosten ??
Vast op een standaard of clip on???
Ahjoh maakt dat uit losse vragen kan toch ook.. vind ik net zo makkelijk want dan komen ze in de goede topic ipv dat ze weer beginnen te ******* over de plaats waar ik m,n vragen stel.
baszz schreef:
Ahjoh maakt dat uit losse vragen kan toch ook.. vind ik net zo makkelijk want dan komen ze in de goede topic ipv dat ze weer beginnen te ******* over de plaats waar ik m,n vragen stel.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Daar is het een forum voor, toch?
Wat betreft clips zijn de mics van SD het beste, daar is iedereen het wel over eens geloof ik (zo niet, reageren a.u.b.) maar erg duur, reken op tussen de 350 en 400 euro.
Ik gebruik als clip meestal een AKG 419, klinkt ook niet verkeerd, en is stukken goedkoper, tussen de 175 en 200 euro. Veelal ook tweedehands verkrijgbaar van mensen die een SD kopen.
Een beetje geluidsbedrijf heeft altijd ook wel clipjes liggen, meestal AKG of Sennheiser. Verder klinkt een Shure SM58 (hou me ten goede, dit is misschien niet het juiste type) of iets uit de beta serie vaak nog veel beter, maar dan ben je niet in staat om flitsende danspasjes uit te voeren onder het spelen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen