Geregistreerd: 01 jul 2004 22:18 Berichten: 1160 Woonplaats: De Zeeuwse kust
cees schreef:
Waarom vergeten we allemaal Tom Harrel??
Inderdaad. Een geniale muzikant. Ik heb twee CD's van het Phil Woods Quintet van jaren geleden waarin Tom meespeelt. Prachtige solo's. Vooral de CD "Bop Stew" kan ik iedereen aanraden. Ik heb ook goede recensies gelezen van zij nieuwste CD. Als je zijn naam intikt bij YouTube dan krijg je ook veel moois te zien en horen.
Tom Harrel is 1 van mijn favorieten als hij in vorm is. Maar ik heb jammergenoeg ook genoeg materiaal dat erg genant is om aan te horen. Dat materiaal is van de laatste jaren. Till Brönner is volgens mij altijd in vorm, ik heb in ieder geval nog nooit een slechte solo van hem gehoord en heb diverse live opnames van hem. Datzelfde geldt voor Payton.
Miles... fantastisch zoals hij bij zijn solo's al zijn medespelers weet te overtroeven, terwijl dat bij bijv. Groovin' High met Bird niet al te makkelijk is
_________________ To funk or not to funk, that's the question.
Laatst Rik Mol weer gehoord...
Onvoorstelbaar goed!
Fabelachtig geluid, waanzinnige techniek, maar wat mij betreft toch het allerbelangrijkste,
Een enorme muzikaliteit... en hij wordt nog steeds beter ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen