trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompettist: Mooi, weer de leeuw
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 09:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2007 11:54 

camel schreef:
Spelen voor publiek, zeker publiek met "kenners" ( liever gezegd betweters, de beste stuurlui en zo ) went nooit, en is ook nooit leuk.

Ik vind spelen voor publiek heel erg leuk, daarom heb ik er mijn beroep van gemaakt!
Het hele concept van muziek maken is toch dat je het voor andere mensen doet? Ter vermaak of uit andere artistieke overwegingen?

Ik realiseer me dat het niet leuk is afgekraakt te worden door overkritische toehoorders, maar ga er gerust vanuit dat het grootste deel van de aanwezigen toch echt gewoon komt om te genieten!

www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2007 12:20 

das ook weer waar....maar deze man doet het duidelijk niet voor zn beroep, maar als liefhebber en dan is het knap wat ie daar deed.....

Op het conservatorium heb daarom ook voorspeelavonden....zodat je aan soleren "gewend" raakt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2007 20:57 

Yamahaddatdangezegd schreef:
camel schreef:
Spelen voor publiek, zeker publiek met "kenners" ( liever gezegd betweters, de beste stuurlui en zo ) went nooit, en is ook nooit leuk.

Ik vind spelen voor publiek heel erg leuk, daarom heb ik er mijn beroep van gemaakt!
Het hele concept van muziek maken is toch dat je het voor andere mensen doet? Ter vermaak of uit andere artistieke overwegingen?

Ik realiseer me dat het niet leuk is afgekraakt te worden door overkritische toehoorders, maar ga er gerust vanuit dat het grootste deel van de aanwezigen toch echt gewoon komt om te genieten!

mwa ik heb het topic van die azijnzeikerds over nakariakov en een vermeende kicks van een niet nader te noemen trompettist gevolgd, en het waren mij teveel van die zeikende wijven, eerlijk gezegd

Maar inderdaad, je doet het voor die mensen die wel gewoon genieten, das waar.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 maart 2007 11:49 

Heb het nu ook gezien, maar ja...
Waarom wil je daar gaan staan?

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 maart 2007 18:21 

op zijn minst is het vreemd te noemen dat deze man een hele brief over zijn faalangst schrijft en vervolgens bij Paul interessant loopt te doen, heel vervelend. Een echte trompettist die hier mee zou worstelen en dit probleem op deze manier zou willen oplossen zou naar mijn mening een heel andere houding hebben aangenomen. en heb ook sterk het vermoeden dat deze man "fake" is. Gemiste kans volgens mij en ik weet ook dat als je bij Paul komt je niet helemaal zonder kleerscheuren er vanaf zou komen, maar op zo'n manier even laten zien hoe grappig je bent. bah.

ciryl

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur