trompet.nl > forum > Toon onderwerp - De groten der trompetspel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 20:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 12:15 

Je kent Geert Sprick toch wel? Das ook een hele grote, maar dan in Nederland. Niet zo Tsjechisch als Vlado, maar op het gebied van Egerlander een hele grote.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 13:01 

Geert Sprick heb ik wel eens van gehoord. Verder ook wel 's gehoord van de Glanerbrugger Muzikanten, maar dan houdt het ook op... Ik ben niet zo thuis in het Egerlander wereldje.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 13:07 

Die twee horen bij elkaar 8) . Geert Sprick is de Kapelmeister van de Glanerbrugger muzikanten http://www.glanerbruggermuzikanten.nl.

Verder speelt hij geloof ik bij het beste egerlanderorkest dat Nederland bezit, de egerlandermusikanten http://www.egerlandermusikanten.nl en daar staat dan weer een man voor, Herman Engelbertinck(baritonist), die bij Ernst Mosch heeft gespeeld, nadat hij was gespot bij de marinierskapel. En die kapel geeft weer één keer per jaar een concert met Vlado Kumpan als solist (zo, het kringetje is weer rond) :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 13:11 

The Joker schreef:
Die twee horen bij elkaar 8) . Geert Sprick is de Kapelmeister van de Glanerbrugger muzikanten http://www.glanerbruggermuzikanten.nl.

Verder speelt hij geloof ik bij het beste egerlanderorkest dat Nederland bezit, de egerlandermusikanten http://www.egerlandermusikanten.nl en daar staat dan weer een man voor, Herman Engelbertinck(baritonist), die bij Ernst Mosch heeft gespeeld, nadat hij was gespot bij de marinierskapel. En die kapel geeft weer één keer per jaar een concert met Vlado Kumpan als solist (zo, het kringetje is weer rond) :P

Zo zie je maar, de wereld is klein :wink: Maar euh, die Ernst Mosch, wie is dat eigenlijk?

Nee, dat is flauw natuurlijk :roll: Dat is zoiets als een student die een geschiedeniscursus volgt op een universiteit, en aan de prof vraagt " Wie is die meneer Hitler eigenlijk" (echt gebeurd.... :? )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 13:16 

Ik weet ook pas sinds een jaartje of twee wie hij is (ik ben ook pas net 19 jaar en ik zit pas twee jaar in de egerlander-scene)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 13:44 

Even over die Egerlander Muzikanten; weet jij daar meer van Joker?
Werken zij projectmatig of zo, of speelt Renato Meli standaard in het orkest? (ik zie hem op de foto). Daarnaast zie ik ook Cyrille van Poucke op de foto, ook niet een van de minsten!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 15:48 

Ik weet niet wie er in zitten, maar ik weet wel dat ze puur projectmatig werken. Er staan een paar muzikanten op de site. Neem maar eens een kijkje op hun site, er staat heel veel op! Er spelen jongens (volgens mij echt geen meisjes) die bij de 'grote orkesten' (marinierskapel, metropole-orkest enz enz) hun brood verdienen en door Engelbertinck zijn gevraagd om mee te spelen. Cyrille van Poucke zit er standaard bij geloof ik...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2004 15:52 

The Joker schreef:
Ik weet niet wie er in zitten, maar ik weet wel dat ze puur projectmatig werken. Er staan een paar muzikanten op de site. Neem maar eens een kijkje op hun site, er staat heel veel op! Er spelen jongens (volgens mij echt geen meisjes) die bij de 'grote orkesten' (marinierskapel, metropole-orkest enz enz) hun brood verdienen en door Engelbertinck zijn gevraagd om mee te spelen. Cyrille van Poucke zit er standaard bij geloof ik...

Ja die foto's had ik op de site gezien; wel jammer dat ze niet allemaal op flugelhorn spelen, maar ook op bugel. Op zich maakt dat niet veel uit, maar voor het detail wel belangrijk als je een volwaardige Mosch-opvolger wil zijn!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur