Nou...niet veel geregeld eigenlijk. Toevallig waren we in '98 uitgenodigd door Roger Bobo naar aanleiding van een masterclass van hem in Den Haag met mijn koperkwintet om ook een week lessen in Zwitserland te volgen tijdens de Swiss Brass Week.
Door onze leraren te vragen aanbevelingsbrieven te schrijven en wat handig zelfpromotiewerk door onze trombonist, hebben we de nodige subsidie gekregen om de kosten te dekken.
Fantastische week in de bergen van Zwitserland ( Leukerbad ) gehad. Les van Roger Bobo en inviduele lessen van o.a. Joseph Alessi, Gail Williams, Gene Pokorny en natuurlijk Doc. Wat ik al zei: heel aardige man en leuk om les van te krijgen. Vooral de warming-up was erg leerzaam. We wisselden wat ervaringen uit over hoe we inspelen.
Later die week gaf hij een concert met alle andere docenten...Alleen z'n outfit was al geweldig...presenteerde zichzelf als Don Carlo Severini en speelde Napoli op een stokoude cornet en later die avond met koperensemble een jazz-stuk waar ik de naam van vergeten ben....technisch heel moeilijk en kneiterhoog...de vonken vlogen ervan af...in 1 woord: FANTASTISCH!!! Wat is die man een rasmuzikant....
Plezier in muziekmaken straalt er gewoon vanaf...ik teken ervoor om op die leeftijd nog zoveel plezier te hebben.
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Ik heb hem van m'n leraar gekregen, moet hem even copieren! (Smurf???)
't Is geen officiele DVD, maar van de TV opgenomen!
Maar wel zeer de moeite waard!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen