trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Mike Ehr
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 16 jun 2024 10:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2005 22:17 
Offline

Geregistreerd: 10 apr 2005 15:30
Berichten: 368
Woonplaats: amersfoort
het is hoog wat tie doet...maar daar heb je alles mee gezegd!

In een showkorps of zo zou hij wel passen.............


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Mike Ehr
BerichtGeplaatst: 24 aug 2005 22:21 
Offline

Geregistreerd: 22 maart 2002 11:30
Berichten: 46
jazzy schreef:
Ik vind het een geweldige solo die hij speelt en zijn toon is ongelooflijk zuiver. Is dit eigelijk een professioneel muzikant? Zo ja, weet iemand waar hij onder andere bij meespeelt?


Sorry maar ik vind het werkelijk waar niks, het is idd vals, interpetatie vind ik k*t.
Ja oke het is hoog maar ja laat mij dan maar niet hoger kunnen spelen dan een es3 maar dan wel zuiver en met muzikaliteit.

de rest van de site heb ik nog niet echt bekeken. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2005 22:23 
Offline

Geregistreerd: 26 mei 2004 14:38
Berichten: 219
Citaat:
ach ja, klassieke trekjes een oktaaf hoger nemen getuigt natuurlijk van een muzikaal inzicht van een genie..... Stom dat die componisten dat zelf niet begrepen

vandaar dat ik blij verrast was dat de fragmentjes er niet meer op stonden. :wink:

Citaat:
Het is zelfs erg slecht, vals, geen timing, geen sound, tja wat blijft er dan nog over....

Ik vond het vooral een originele solo en was een beetje onder de indruk van de manier waarop hij in het hogere register speelde. Niet dat ik enkel daarnaar luister als ik iets beluister maar ik vond dat het niet echt geforceerd klonk, t.o.v. sommige andere fragmenten van enkele 'groten' op die site.

Citaat:
Hij heeft niet echt de beste fragmenten van MF erop gezet naar mijn mening. En zo vind ik dat bij meer dingen die ik heb gehoord die op die site staan.

Er staat inderdaad geen enkel deftig gespeeld fragment van Maynard op.
Firedance(Vizzutti), Satin Doll & El Gato (Cat Anderson), Things to come(Jon Faddis) en Watermellon Man(Bill Chase) zijn eigenlijk de enige stukken die ik er af en toe van beluister.


Laatst bijgewerkt door jazzy op 24 aug 2005 22:27, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2005 22:24 
Offline

Geregistreerd: 10 apr 2005 15:30
Berichten: 368
Woonplaats: amersfoort
Citaat:
Ja oke het is hoog maar ja laat mij dan maar niet hoger kunnen spelen dan een es3 maar


is ook al hoog hoor :wink:

Er zijn genoeg trompettisten die dat al niet trekken denk ik...waar niks mis mee is overigens


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2005 22:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 feb 2005 10:50
Berichten: 92
Woonplaats: Helmond
de site verder is wel aardig maar die Mike Ehr, nee dank je... Het is allemaal wel hoog wat ie doet en ook ik doe het 'm niet na maar erg vind ik het ook niet. Als ik op die manier mezelf zou moeten laten horen dan laat mij maar gewoon een lekker fatsoenlijk stuk muziek maken zonder allerlei fratsen. Ben het dus volledig met Erik eens, wat hou je over?

_________________
tis wa as t nie lukt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2005 17:40 
Offline

Geregistreerd: 05 feb 2005 22:15
Berichten: 210
Woonplaats: Assen
[quote="euphonic"]het is hoog wat tie doet...maar daar heb je alles mee gezegd!

In een showkorps of zo zou hij wel passen.............[/quote]

Sinds wanneer is er wat mis met showkorpsen??? Ok, er zijn showkorpsen waar wat trompettisten rondlopen die niet echt heel handig zijn in het octaveren van bepaalde dingen :wink: , maar ik denk toch echt dat je showkorpsen niet over één kam moet scheren!!! Een beetje flauw dat je zo een soort muziek in een hoek probeert te plaatsen, als je er zelf niet zo heel erg van houdt...


(Ik ben trouwens blij dat ik weer al die discussies kan lezen, na die lange vakantie :wink:)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2005 20:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 okt 2004 21:50
Berichten: 106
Woonplaats: Haarlem
Net de final countdown geluisterd. Die komt bij mij in het bakje curiosa.
Wel slim cq. realistisch om voor zijn eigen geen waarderingscijfers te geven.

_________________
He he, zwaai eens terug !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 aug 2005 21:35 
Offline

Geregistreerd: 10 apr 2005 15:30
Berichten: 368
Woonplaats: amersfoort
Citaat:
In een showkorps of zo zou hij wel passen.............


Sinds wanneer is er wat mis met showkorpsen??? Ok, er zijn showkorpsen waar wat trompettisten rondlopen die niet echt heel handig zijn in het octaveren van bepaalde dingen , maar ik denk toch echt dat je showkorpsen niet over één kam moet scheren!!! Een beetje flauw dat je zo een soort muziek in een hoek probeert te plaatsen, als je er zelf niet zo heel erg van houdt...
[/quote]

bedoel qua schelheid....persoonlijk vind ik vrijwel alle showkorpsen die ik gehoord heb erg schel!!.....ook de toppers...wel knap wat ze doen hoor, maar muzikaal is het allemaal zo eentonig....en schel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.