Yamahaddatdangezegd schreef:
Ik vermoed dat chaseaddict denkt dat jullie het over Thomas Gansch, de waanzinnig goeie jazztrompettist hebben. Ik sluit me bij chase aan: Thomas is een van de grootste van Europa op dit moment. Over Hans heb ik niets dan goeie dingen gehoord en gelezen, doch ik heb hem nog niet horen spelen. Thomas en Hans zijn overigens broers.
Thorsten Benkenstein is een van de beste leads van Europa op dit moment, in ieder geval een van mijn favorieten (beluister hem ook op de live cd van Vienna Art orchestra: a centenary journey: weergaloos (zowel Thorsten's inbreng alsook de rest van de cd.)) dus ik vemoed dat hij de lead-dingetjes speelt bij Gansch&Roses.
Woopsie!
Je hebt helemaal gelijk Yama. Ik heb het de hele tijd over Thomas Gansch, te gek! Ik kwam er na een beetje speurwerk achter dat die Thorsten Beckentstein inderdaad een te gekke lead is en dat hij onder andere in Bob Brookmeier's bigband speelt.
Ik ben zojuist terug van die discount-winkel, resultaat: 15x Gansch&Roses voor 6 euri.
Mooie verjaardagkadootjes leek mij.
Ik zal voortaan zeker meer uitkijken naar cd's met die beckenstein erop, want ik vind zijn stijl en klank echt geweldig op Gansch&Roses.