trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Kyteman?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 09:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 maart 2009 18:35 

Hoi Roel,

Thanks voor je mening.

ik zal je gerust stellen, ik voel me niet aangevallen door wat er hier wordt geschreven. ik kan er hooguit van leren, hetgeen vooral mijn intentie is daar ik nog veel te doen heb.

ik zal dat oogsten even nader verklaren: wat je veelal tegenkomt in de popmuziek, is dat het creatieve proces buiten het podium om plaatsvindt en dat vervolgens de show slechts herhaling is. ik probeer daar wat meer ruimte in te maken voor spontane situaties, zo hebben we jams met het hele orkest. wat ik bedoel met liever muziek maken dan op een knop drukken, is simpelweg dat als ik alles vanaf mn laptop zou doen, ik eigenlijk geen muziek meer aan het maken ben. plaat maken zaaien, concert oogsten. dat is wat ik soort van bedoelde :)

over dat je mn muziek nog niet zo vernieuwend vindt: ik ben nog aan de weg aan het timmeren. dit was mijn eerste stap, ik ben simpelweg nog niet beter dan wat ik nu doe. ik wil dus niet zeggen dat ik vernieuwend ben, ik wil wel zeggen dat ik vernieuwing toejuich. vergeet daarbij ook niet: ik ben pas net begonnen, dit is mijn eerste project. zie het als mijn eindexamen ;)
oh en over wat je "echte" muziek noemt: ik begeef me simpelweg op een ander terrein binnen de muziek dan jij. dat het geen klassiek, bigband of jazz is, wil niet zeggen dat het niet "echt" is. hooguit nog niet volledig ontwikkeld. maar wat niet is kan nog komen... ik stel voor dat je een concert uitzoekt waar je kan komen, doe ik je op de gastenlijst. en dan gaan we het er daarna eens over hebben, ik ben leergierig als het gaat om wat nog mogelijk is.

en ik zal bij deze proberen de toeterdag te organiseren: ik ben elke week van maandag tot woensdag in mijn studio in overvecht. volgende week is nog een beetje druk, de week daarop is voor mij een optie. wie er interesse heeft, stuur me ff een post, dan gaan we het doen!

groetjes,
Colin

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 maart 2009 18:38 

ik herlees trouwens net je comment over echte muziek, je zei de meer serieuze muziek. sorry voor de misvatting.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 apr 2009 21:43 

Heey,
Ben een tijdje niet meer op t forum geweest maar heb nu alles nog even doorgelezen
Wat mij opvalt is dat er 11 hele pagina's over deze trompettist vol zijn getypt en dat net nu hij zelf aan het woord geweest is alles stil valt
Het maakt mij verder niet uit hoor maar het viel me zo even op

@Kyteman himselft, ik ben geen fan van je genre/muziek, maar heb toch wel bewondering voor hetgeen je nu al bereikt hebt

gr,
Geerhard

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 apr 2009 23:51 

hey Collin, inderdaad respect voor je behaalde resultaten... wij vinden het best jammer mag je weten bij blue note dat je niet bij ons label zit... (Zo jaloers zijn we:P)

Veel succes nog in de toekomst!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 apr 2009 22:27 

Heb hem net gezien op NPS, helemaal leuk!

Ik ga zo zijn cd bestellen op itunes.

Het is zeker jammer dat er , nu hij zelf is gaan reageren, niemand, maar dan ook echt NIEMAND, reageerd, ook niet op zijn unieke uitnodiging.

Maar ja, ik blijf mezelf kapot lachen om die unieke meningen hier op het formum.

Kyteman, ik heb genoten van je!!

Thanks.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2009 01:22 

Geer schreef:
Wat mij opvalt is dat er 11 hele pagina's over deze trompettist vol zijn getypt en dat net nu hij zelf aan het woord geweest is alles stil valt

Ik denk dat dat komt doordat alles zo'n beetje gezegd is. Ik snap je insinuaties, maar die zijn hier zeker niet van toepassing.

h o t l i p s schreef:
Het is zeker jammer dat er , nu hij zelf is gaan reageren, niemand, maar dan ook echt NIEMAND, reageert, ook niet op zijn unieke uitnodiging.

Hoe weet je dat er nog niemand gereageerd heeft?
Ik zal bij deze reageren: zodra ik in de gelegenheid ben een dag vrij te nemen om naar het noorden des lands af te reizen, zal ik dat Kyteman laten weten, niet openbaar via dit Forum, maar via een persoonlijk bericht.

Adams A10 custom, A8 sterling & 4-valve flugel
Austin Custom Brass TA-lead*, Vincent Bach 8B, Yamaha 7B4, Bruno Tilz 4VZF/2

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2009 08:59 

Roel schreef:
Geer schreef:

Ik denk dat dat komt doordat alles zo'n beetje gezegd is. Ik snap je insinuaties, maar die zijn hier zeker niet van toepassing.

h o t l i p s schreef:
Het is zeker jammer dat er , nu hij zelf is gaan reageren, niemand, maar dan ook echt NIEMAND, reageert, ook niet op zijn unieke uitnodiging.

Hoe weet je dat er nog niemand gereageerd heeft?
Ik zal bij deze reageren: zodra ik in de gelegenheid ben een dag vrij te nemen om naar het noorden des lands af te reizen, zal ik dat Kyteman laten weten, niet openbaar via dit Forum, maar via een persoonlijk bericht.

Dus nadat iedereen er als de kippen bij was om aan te geven dat het niet zijn smaak was en om hem dat ook nog zelf te zeggen, nadat hij wel reageerde is alles gezegd...
Tja.....
En waarom kon je wel in alle openbaarheid zeggen dat je het niks vind, maar moeten de positievere dingen heimelijk gebeuren?
Tja...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 apr 2009 22:33 

Hé Colin,
Ik was onlangs in Tivoli Utrecht bij jouw concert. Ik vond het geluid extreem slecht gemixt, waardoor ik het niet op waarde kon schatten. Maar WAT EEN ENERGIE! Echt lekker. Tivoli is ook een kutzaal wat akkoestiek betreft, maar ik denk dat je met betere geluidsmannen toch meer moet kunnen bereiken. En als alle goeie trompettisten (ik kan zelf amper een C2 blazen en die klinkt dan als een schorre koolmees) nu inderdaad eens taart en bier gaan nuttigen met jou, dan hebben we straks vast een enorme blazerssectie op dat podium.
Ik las ergens in de posts iets over gabber :lol: :lol: :lol: dat lijkt me wel lachen met jouw bezetting.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur