trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Paul Cacia - wat vind u?????
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 19:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2001 15:13 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46
Berichten: 764
Woonplaats: Utrecht
Ik heb jaren geleden eens een tape gehad van de highblower Paul Cacia...ik vond hem beter dan Maynard Ferguson...wat vinden jullie?

_________________
...koffie met iets lekkers .NL


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2001 23:51 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Wat dacht je van James Morrison. Die vent kan er ook wat van zeg. Die Cacia is ook wel erg goed, dat wel.

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 okt 2001 15:03 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46
Berichten: 764
Woonplaats: Utrecht
Inderdaad, James Morrison is ook waanzinnig...voor andere lezers: Kijk vooral even op www.jamesmorrison.com de link is ook te vinden via www.trumpetstuff.com ...daar vind je fragmenten, filmpjes en hilarische dingetjes over bijna iedere trompettist!!!<p>Edited by: A3aan<p>Edited by: A3aan

_________________
...koffie met iets lekkers .NL


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 okt 2001 15:20 
ik vond het altijd erg jammer, en eigenlijk nog steeds, dat er in nederland niet veel mensen van james morrison gehoord hebben, en vind het daarom toch wel erg bijzonder dat hij nu wel genoemd wordt. misschien omdat hij pas genoemd is op de site. inderdaad james is echt waanzinnig! zowel op trompet als op euphonium, bugel, trombone, horn, tuba, piano, saxofoon, fluit... zijn er al mensen die ook al cd's van hem hebben? ook die vind je in nederland niet (veel).


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 okt 2001 11:38 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Nee ik kende hem al een tijdje voordat trompet.nl op het web verscheen. Ik vond het wel leuk dat je even de aandacht op hem hebt gevestigd.

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 okt 2001 12:14 
Offline

Geregistreerd: 10 sep 2001 22:03
Berichten: 20
Woonplaats: Voorhout
Ik heb de cd Screammachine van James Morrison gisteren in huis gekregen en het is absoluut een top cd.<br>Wat een gewelig geluid heeft die man en wat een bereik, geweldig!<br>Met alle respect maar daar kan wat mij betreft geen andere trompettist tegen op.<br>Het is jammer dat hij niet gewoon in de winkel ligt want ik kan hem iedereen aanraden.<br>Overigens kun je de bladmuziek van 5 nummers van deze cd downloaden zodat je mee kunt spelen met dit fenomeen ( voor de eerste en tweede trompet partij moet je overigens wel een beetje heel erg boven de balk kunnen piepen!)<p>Wie haalt deze man naar Nederland?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 okt 2001 19:43 
Offline

Geregistreerd: 21 okt 2001 19:24
Berichten: 27
Woonplaats: Ridderkerk
James Morrison komt op 22 november in Dortmund en 23 november in Keulen.<br>Aardig dicht bij.<br>Nog even een reactie op Cacia:Pas een video gezien van hem en hij kwam nu niet meer boven een c3 uit en Ferguson tourt nog steeds!! In januari heb ik nog een optreden van Ferguson gezien en hij blaast op 72 jarige leeftijd nog steeds c4+.<br>Edward


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2001 20:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Ik ben naar de website van Jim Morrison geweest en heb de nummers beluisterd. Waardeloos.<br>Wedstrijdje hoogspelen zonder dat er iets spannends gebeurt. <br>Degenen die dit geweldig vinden moeten eens luisteren naar de albums van Bill Chase. Jim Morrison heeft hier in elk geval veel naar geluisterd (en waarschijnlijk gedacht dat doe ik ook effe).<br>


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.