Citaat:
Ik heb inmiddels de DVD Three Nights ook. Hun spel is inderdaad fenomenaal. Alleen ben ik wel andere beeld kwaliteit gewent van een DVD. Lijkt wel een amateur camera opname. Het beeld van mijn (analoge) Sony camera is beter. En alleen stereo geluid (geen DD5.1 oid).
Het beeld van het concert uit 1985 (of zoiets) is wel even van zowat 20 jaar terug, je ziet soms wel eens sportbeelden van jaren terug (voetbal of zo) en die zijn ook niet echt geweldig vergeleken bij nu. En wat geluid betreft: toen hadden ze misschien niet eens meer dan stereo.
Het beeld van het concert uit 2003 is prima, vind ik tenminste... Over het geluid kan ik niet veel zeggen, ik moet het met de tvboxen doen
Het concert van ongeveer 1998 ofzo zit er tussenin qua qualiteit.
Citaat:
Ik heb inmiddels ook een combinatie cd/dvd van CBrass gekregen. CD is top. Maar ook hier is de dvd om te huilen. Geen live beelden maar bij het afspelen krijg je een foto te zien. Dat is niet hetgeen ik gewent ben van dvd's. Iemand nog andere suggesties want ik vind het wel leuk om ze te ZIEN spelen op een dvd en geen plaatjes of zo'n slechte beeld kwaliteit als Three nights.
Deze dvd krijg je gewoon extra erbij (Amazing Brass toch?). Je mag blij zijn dat ie erbij zit, het zou wel heel mooi zijn als daar schitterend beeldmateriaal bij zit, de prijs was dan vast ook 2 keer zo hoog geweest. De BONUS video track is duidelijk een amateur opname.