Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
euphonic
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 okt 2006 14:18 |
|
Geregistreerd: 10 apr 2005 15:30 Berichten: 368 Woonplaats: amersfoort
|
Citaat: Het schijnt tegenwoordig trend te zijn dat alles maar gezegd moet kunnen worden. Bedenk dat je mensen kwetst als je zulke opmerkingen op het internet gooit. Als ik b.v. zou vinden dat een bepaalde speler die hier op het forum zit k***te speelt dan hoéf ik dat nog niet te zeggen. Dat kan je ook gewoon vinden zonder dit op het forum te uiten. Wij, als trompettisten, zouden elkaar juist moeten steunen en elkaar op een positieve manier moeten benaderen i.p.v. elkaar af te zeiken. Want dat is zo makkelijk. _________________ www.boazblack.com
Een trompettist met de klasse van deze persoon in kwestie, zal hier niet van onder de indruk zijn en vind mss ook wel dat dit fragment net ff minder is....
Ik vind het wel knap hoor wat hij doet(ik weet hoe moeilijk het is)...maar IKKKKKKKKKKKKKKKK vind het niet geweldig....andere wel.....dat is nou verschillende smaken hebben en dat mag je best openbaar uiten....Als muzikant(persoon) moet je wel tegen kritiek kunnen. Wat ik hier doe is toch geen afzeiken te noemen, maar gewoon mijn mening geven over fragmenten die ik gezien heb....eerlijk zijn...zeggen wat je vind.
Ben overigens geen trompettist.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
broek76
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 okt 2006 11:54 |
|
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
|
|
ik vind het wel mooi maar als andere mensen dat niet vinden heb ik er geen problemen mee dat die hun mening geven.
we kennen allemaal allemaal het spreekwoord over hoge bomen,er zijn genoeg opnames die ik niet mooi vind maar dat wil niet zeggen dat ik er geen respect voor heb.
verder weet ik niet of mensen het topic "de minpunten van marsalis" kunnen herinneren,dat vond ik persoonlijk te ver gaan maar wat hier gezegd word kan best.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
pippo
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 okt 2006 16:03 |
|
|
|
Beste vrienden,het gaat er niet om of het mooi is of niet,iedereen mag zijn eigen mening hebben.Ik vind het trouwens ook niet mooi.
Het gaat er om dat mensen zeggen ,en ik citeer:als je het doet moet je het maar goed doen!Was het maar zo eenvoudig!
Heb men kop er staan afblazen omdat men altijd iemand dit wil horen spelen op de Party
Weet nu dat ik dit beter niet gedaan had
Kom voortaan alleen nog als ik gevraagd word om iets te doen waar ik wel goed in ben,namelijk MUZIEK maken
Hoop dat ik jullie niet teveel geergerd heb met men reactie,maar ik doe ook gewoon elke dag men best om er het beste van te maken,meer kunnen we niet doen.
Muziek is emotie,geen sport
groeten,
nico schepers
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Robert66
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 okt 2006 16:12 |
|
Geregistreerd: 21 feb 2003 00:21 Berichten: 1334 Woonplaats: Den Bosch
|
|
Beste Nico,
Leuk en sportief dat je reageert.
Ik kan me alleen niet aan de indruk ontrekken dat je licht geïrriteerd bent.
Welkom op een forum!
Dat is de hele essentie, een dialoog, discussie, whatever.
Vaak onzin, soms ook zinnig. Al met al worden we er allemaal een beetje slimmer/beter van.
Als iemand een bepaald stuk, om wat voor reden dan ook, wat minder vindt klinken, trek het je niet aan.
De meeste forumleden zijn welwillende amateurs, maar je weet het, trompettisten zijn allemaal betweters.
Hopelijk geef je nog veel waardevolle reacties op dit forum, het lijkt me echter verstandig om niet bij alles direct in de verdediging te gaan, het lijkt me zeker geen persoonlijke aanval!
Gegroet,
Robert
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Dehaanmuziek
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 okt 2006 16:21 |
|
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
|
|
Vaak moet je bepaalde live opnames niet meer terug horen of kijken.
Op het moment zelf lijkt alles geweldig te klinken, maar als je het dan later terughoort valt het soms vies tegen!
Ik was er, zoals zovelen hier, bij op die dag en in de zaal vond ik het geweldig! Het gaat ook om de hele sfeer! Nico is een geweldige trompettist, dat heeft hij bij meerdere gelegenheden al laten blijken! Ik zou iedereen hier op dit forum willen uitdagen om Gonna fly now te spelen en wil wedden dat niemand ook maar in de buurt komt van de originele MF-opname!
Vind in dit kikkerlandje en het nog kleinere landje ten zuiden van ons maar elk jaar een andere trompettist die het wil spelen! Die het aandurft voor een zaal azijnpissende trompettisten!
In plaats van zoiemand af te zeiken zou je beter je tijd kunnen besteden aan studeren, misschien word je dan zelf wel gevraagd om het volgend jaar te spelen!
Amen!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
euphonic
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 okt 2006 17:06 |
|
Geregistreerd: 10 apr 2005 15:30 Berichten: 368 Woonplaats: amersfoort
|
Citaat: Een trompettist met de klasse van deze persoon in kwestie, zal hier niet van onder de indruk zijn en vind mss ook wel dat dit fragment net ff minder is.... Citaat: Beste vrienden,het gaat er niet om of het mooi is of niet,iedereen mag zijn eigen mening hebben.Ik vind het trouwens ook niet mooi. Het gaat er om dat mensen zeggen ,en ik citeer:als je het doet moet je het maar goed doen!Was het maar zo eenvoudig!
Heb men kop er staan afblazen omdat men altijd iemand dit wil horen spelen op de Party Weet nu dat ik dit beter niet gedaan had Kom voortaan alleen nog als ik gevraagd word om iets te doen waar ik wel goed in ben,namelijk MUZIEK maken
Hoop dat ik jullie niet teveel geergerd heb met men reactie,maar ik doe ook gewoon elke dag men best om er het beste van te maken,meer kunnen we niet doen.
Muziek is emotie,geen sport
groeten, nico schepers
Juist...net wat ik dacht!!
Ben het er helemaal mee eens! De Trumpetparty is leuk om te zien.....en om te doen mss ook ...maar het is natuurlijk 1 grote wedstrijd
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Dehaanmuziek
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 okt 2006 17:39 |
|
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
|
euphonic schreef: Juist...net wat ik dacht!!
Ben het er helemaal mee eens! De Trumpetparty is leuk om te zien.....en om te doen mss ook ...maar het is natuurlijk 1 grote wedstrijd
Welnee! Ben je er wel eens geweest?
De trumpetparty is, zoals het woord al zegt een groot feest!
Denk je nou echt dat die trompettisten het als een wedstrijd zien?
Het zijn meestal de niet-trompettisten die denken dat trompetspelen een wedstrijd is!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
cees
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 okt 2006 17:47 |
|
|
Dehaanmuziek schreef: euphonic schreef: Juist...net wat ik dacht!!
Ben het er helemaal mee eens! De Trumpetparty is leuk om te zien.....en om te doen mss ook ...maar het is natuurlijk 1 grote wedstrijd Welnee! Ben je er wel eens geweest? De trumpetparty is, zoals het woord al zegt een groot feest! Denk je nou echt dat die trompettisten het als een wedstrijd zien? Het zijn meestal de niet-trompettisten die denken dat trompetspelen een wedstrijd is!
Je moet wel toegeven dat het wel een beetje om het hardst en hoogst gaat zo nu en dan.. dat is dan natuurlijk ook wel een deel van het trompetfeestje.. maarjah
|
|
| Omhoog |
|
 |