Geregistreerd: 22 jan 2006 21:54 Berichten: 496 Woonplaats: Kerkrade
Bestaan er ook DVD's van optredens van German Brass? En dan vooral van het stuk Tromboneses. Ik heb ze live gezien tijdens het WMC, en ik vond de hele show die ze maakten geweldig. Over Tromboneses: er werden steeds kleinere trombones tevoorschijn getoverd, totdat de laatste speler een trombone van ongeveer 20 centimeter bespeelde. Echt een goede performance, om maar eens in Idols-termen te spreken
_________________ They call it a wind instrument for a reason!
Geregistreerd: 12 maart 2002 13:12 Berichten: 636 Woonplaats: Nijmegen
Kerkradenaar1988 schreef:
Bestaan er ook DVD's van optredens van German Brass? En dan vooral van het stuk Tromboneses. Ik heb ze live gezien tijdens het WMC, en ik vond de hele show die ze maakten geweldig. Over Tromboneses: er werden steeds kleinere trombones tevoorschijn getoverd, totdat de laatste speler een trombone van ongeveer 20 centimeter bespeelde. Echt een goede performance, om maar eens in Idols-termen te spreken
Ik heb die Bach-DVD van ze, geweldig! Dat trombone-ding heb ik ze ook zien doen in Den Haag. Hele vette performance inderdaad. Twintig centimeter is nog overdreven, het was niet meer dan een mondstuk met een kelkje en schuifje...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen