Geregistreerd: 25 aug 2004 12:01 Berichten: 108 Woonplaats: Losser
Ik heb wel wat CD's van de Luchtmachtkapel en heb zo ook wel eens live gehoord. Ik kan er wel van genieten, maar na een tijdje ben ik dat typische luchtmachkapelsausje wel een beetje zat. Dat kan ik niet zeggen van de marinierskapel en ook van veel CD's van de JWF niet (bijv. Tribute to Harry James blijft gaaf). Dan is de JWF misschien meer traditioneel, maar ik vind het zeker geen ouwelullenmuziek.
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
gisteren naar de luchtmacht kapel wezen luisteren en ik heb een hele leuke avond gehad.
leuk repertoire en er zat een hele mooie balans in.
zoals 90% van alle trompetisten ben ik niet zo'n fan van de houtblazers maar toen de houtblazers van de luchtmacht(samen met de hoorns waar ik wel fan van ben)een nummer van kate bush speelden kreeg ik toch wel wat rillingen:echt mooi.
kortom:het was zeer de moeite waard en ik ga zeker nog wel een keertje.
ps de sopraan sax verdiende ook wel een aparte vermelding met een schitterende solo in angels van robbie williams,ik ben even zijn naam kwijt maar gast kan wel spelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen