trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompet DVD's
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 03 feb 2026 22:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2005 10:17 

tommy schreef:
ik heb canadian brass aan het werk gezien in leuven.... zeker kopen die DVD!!

Ik heb gezellig een paar maanden geleden met deze gasten een paar pilsjes gedronken :lol: :lol: toen zaten zei in de jury bij de EK 8) . Zeker te gave gasten. En ik ben helemaal weg van het spel van Joe Burgstaller. Helaas dat deze nu weer uit de groep is !!
Weet iemand trouwens waarom ?? Joe reageert sinds kort niet meer op mails dus ik weet ook bij god niet wat hier de oorzaak van is.

Om ff terug te komen op die DVD: zeker de moeite waard om te kopen, het spel van hun in het echt is zelfs nog overtuigender aangezien ze er dan een hele show van maken en je ook echt het gevoel krijgt of je erin zit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2005 13:12 

@Hugo: Waar heb je die DVD besteld?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2005 15:25 

Ik heb deze dvd besteld bij partitura (een van de dagen zou ik hem moeten ontvangen)

http://www.partitura.be

De dvd is uitgegeven bij Hal leonard via die site heb ik dan een verdeler gezocht...

Denk wel dat er een beetje ambrass was bij Canadian Brass, de vorige malen dat er iemand vertrok werd dit altijd voordien aangekondigd op hun website en werd een afscheidconcert gegeven. Nu stond gewoon op de website dat ze vertrokken waren... (de hoornist is tegelijkertijd vertrokken).
Maar er is al nieuw volk en volgens een recensie (zie canadianbrass.com) hebben ze niet aan kwaliteit verloren...

Hopelijk blijven deze muzikanten wat langer.

Frederik

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2005 08:53 

dat is dan te hopen ja.

Die hoornist was trouwens ook erg goed. en chill 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2005 08:58 

sretlow schreef:
@Hugo: Waar heb je die DVD besteld?

http://www.broekmans.com :D

Gewoon even het bestelformulier invullen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2005 09:01 

Citaat:
Denk wel dat er een beetje ambrass was bij Canadian Brass, de vorige malen dat er iemand vertrok werd dit altijd voordien aangekondigd op hun website en werd een afscheidconcert gegeven. Nu stond gewoon op de website dat ze vertrokken waren... (de hoornist is tegelijkertijd vertrokken).

Kun je best gelijjk in hebben. Ineens waren ze rond de jaarwisseling weg. Daarvoor leek er op hun site iig niets aan de hand te zijn.
Beetje vreemd wel: heeft die hoornist een solostuk (op de nieuwste cd en dus ook in de tournee zou ik zeggen), gaat ie weg...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2005 12:55 

Op die cd's staan 2 hoorns en een paar trompetsolo's, terwijl de andere muzikanten iets meer in de schaduw bleven staan (misschien was dat het probleem)... Ik vind op internet nergens iets terug over de oorzaak waarom ze gestopt zijn.

In elk geval is hun nieuwe oplossing niet ideaal want voor een tournee kan de nieuwe trompettist zich nog niet vrijmaken en moeten ze dus beroep doen op hun vorige vorige trompettist...

Jammer dat die 2 niet gebleven zijn wat het laatste concert dat ik van hun gezien heb was schitterend.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2005 15:50 

Citaat:
Op die cd's staan 2 hoorns en een paar trompetsolo's, terwijl de andere muzikanten iets meer in de schaduw bleven staan (misschien was dat het probleem)... Ik vind op internet nergens iets terug over de oorzaak waarom ze gestopt zijn.

En ook dat zou goed kunnen, ik vind dat er vrij vaak een belangrijke tubarol was in eerdere cd's (the essential canadian brass bijvoorbeeld), dus Charles Daellenbach was niet zo blij misschien, dat ie soloruimte moest inleveren...

Nou ja t blijft speculeren natuurlijk.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur