ow ow mensen...neem toch niet alles zo serieus....is toch geweldig dit!
Daarnaast is eht zo dat hij films zelf produceert en daarom eindverantwoordelijk is voor het produkt....( gehele produkt incl muziek ) dus opzich niet zo raar!
Geregistreerd: 15 feb 2002 16:55 Berichten: 1090 Woonplaats: Grootebroek
Er staat toch gewoon een dirigent voor..... Volgens mij staat ie gewoon op "zijn" liedje te kicken Zou ik ook doen, als de film die ik produceer, de hoofdrol in speel, en de titel heeft van mijn hoofdrolfiguur, zo'n tune zou hebben.
Geloof dat ze ook niet erg naar hem luisteren. van die "explosion" op de eerste tel hoor je niet erg veel. (tenminste niet om mijn pieterpeuterige laptop boxjes)
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
HanZsizzle schreef:
Geloof dat ze ook niet erg naar hem luisteren. van die "explosion" op de eerste tel hoor je niet erg veel. (tenminste niet om mijn pieterpeuterige laptop boxjes)
Als ik goed luister naar hoe hij het voor"zingt" wil hij die 'explosion' vóór de eerste tel!
Erg muzikaal!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen