jazzradio is een live stream die zichzelf een keer in de zoveel tijd moet refreshen. het klikken is inderdaad zeer irritant. maar er is niks aan te doen.
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
Als je Windows XP gebruikt ga je naar de map C:\Windows\Media en verplaats je het bestand "Windows XP starten" naar een andere plek (deze staat dus niet meer in C:\Windows\Media). Dit kan geen kwaad. Zet het bestand gewoon terug om het geluid terug te krijgen.
Het kan ook met andere besturingssystemen, maar die heb ik niet voorhanden dus weet ook niet het bestand daar heet.
het probleem zit hem in het auto refreshen van de pagina ("playing now" lijstje) die je krijgt als je het via of windows meda player opent. real weet ik niet wat dat werkt hier niet echt lekker.
dat kan je door een bestandje weg te doen volgens mij niet veranderen. maar het kan misschien aan mij liggen.
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
het probleem zit hem in het auto updaten van de pagina die je krijgt als je het via of windows meda player opent. real weet ik niet wat dat werkt hier niet echt lekker.
dat kan je door een bestandje weg te doen volgens mij niet veranderen. maar het kan misschien aan mij liggen.
Dat ligt aan jou
Ik luister via Windows Media Player zonder klik. Het bestandje wat je weghaald uit die map is die "klik". Deze wordt ook gebruikt door WMP.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen