Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
CalletJazz
|
Berichttitel: mp3's PDM Bigband Geplaatst: 14 sep 2005 11:18 |
|
Geregistreerd: 06 sep 2004 18:44 Berichten: 71 Woonplaats: Maarkedal (België)
|
Laatst bijgewerkt door CalletJazz op 14 sep 2005 11:23, in totaal 2 keer bewerkt.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
chaseaddict
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 sep 2005 11:21 |
|
Geregistreerd: 12 maart 2002 13:12 Berichten: 636 Woonplaats: Nijmegen
|
Nogmaals, klinkt te gek! 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
erikveldkamp
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 sep 2005 11:25 |
|
|
|
Ik heb niet alles beluisterd maar het klinkt goed. Leuke solo's, het voordeel van deze muziek is dat je altijd duidelijke melodieuze solo's moet spelen wil het effectief zijn. Dat is goed gelukt.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
chaseaddict
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 sep 2005 11:28 |
|
Geregistreerd: 12 maart 2002 13:12 Berichten: 636 Woonplaats: Nijmegen
|
|
Hé CalletJazz,
Ik heb eens een beetje over die site van jullie gesurfd en vind dat hij er wel goed uit ziet hoor. Ik vroeg me één ding af: Waarom is die Bigband zo groot? 8 saxen en 7 trompetten?? Is dat gebruikelijk voor die stijl muziek? Nee toch? Is dat omdat dat gewoon gezellig is en nog steeds jofel klinkt? Of omdat er dan wat handiger gerouleerd kan worden bij afwezigheid van mensen?
Spelen jullie ook wel eens in die maximale bezetting en zoja heeft ieder dan ee eigen partij of wordt er veel gedubbeld?
Marcel
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
CalletJazz
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 sep 2005 11:35 |
|
Geregistreerd: 06 sep 2004 18:44 Berichten: 71 Woonplaats: Maarkedal (België)
|
|
Je opmerking is terecht, Marcel. De realiteit is dat we live met 4 of max. 5 trompetten spelen. Hetzelfde geldt voor de saxen. Als een paar mensen niet beschikbaar zijn, is het handig om over een uitgebreider "aanbod" van muzikanten te beschikken die het repertoire reeds kennen.
Op de Cd is dit niet anders. 4 trompetten, geen dubbels.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|