Trompettor schreef:
tuurlijk wel, en als je wilt weten, ik heb het stuk wel... maar moet het op mijn pc zoeken voor een digitale versie... dat is het enige wat ik vraag, en dat jullie, en daar bedoel ik vooral jou mee, marnix, dat niet kunnen hebben vind ik maar zielig, 'het lijden van de muziekindustrie'
zeg dan dat je het niet hebt ofzo... of zeg niks,
maar om zo'n antwoord had ik niet gevraagd, stuur me anders een persoonlijk bericht ofzo... dan kan ik dat lezen en beantwoorden, maar tot nu toe heb ik geen antwoord op mijn vraag gehad, heeft iemand dat stuk voor me...
en als niemand het respect op kan brengen om zo iets te doen voor iemand vind ik dat slap....
mijn mening hierover....
Punt is, ik reageerde op jouw eis dat het gratis moest wezen, en ik legde uit wat de gevolgen zijn ( en ik heb niet het idee dat je het al snapt ), en vervolgens meldde met andere woorden dat jou dat geen flikker kan schelen. Tja, wie is dan de zielige.....
verder: whatever, ik ga deze discussie alleen nog voeren met mensen die wel enigsinds begrijpen wat ik zeg, dat praat een stuk makkelijker als tegen iemand die ziende blind is en horende doof.