Djavizz schreef:
Je boft dat ik zo ongelooflijk vriendelijk ben dat ik je gratis en voor niks melodie en akkoorden in Bb geef... (trompetpartij is dit)
KlikkerdeklikEn ik zal de akkoorden ook even voor je transponeren:
1) Eb- Bbm7
2) Bmaj7 Bbm7 Abm7 Gbmaj7
Bmaj7 Bbm7 Abm7 | Fm7 Bbm7 |
die zijn dus voor piano en gitaar
ik zal je ook nog even basstabs geven:
1)
G----3-------3---------------------------------------------
D-1------1-------------------------------------------------
A--------------------1---------4---------------------------
E-----------------------------------------------------------
2)
G----------------------------------------------------------------------------------------
D------9---9-------8------8--------6-----6-------4------4-----------------------------
A----------------------------------------------------------------------------------------
E-----------------------------------------------------------------------------------------
G-----------------------------------------------------------3-----------------------------
D------9---9-------8------8--------6-----6-------3-----------------------------------
A----------------------------------------------------------------------------------------
E-----------------------------------------------------------------------------------------
En de rest mag je zelf uitzoeken.
De rest? Waarvan? waar gaat bovengaande in hemelsnaam over?
Je beweert toch niet hiermee de basics van Take Five gegeven te hebben?
Djavizz schreef:
en even een tip aan iedereen:
als je muziek wil koop een REAL BOOK
Kost maar 30 euro en als je een beetje muzikaal bent, kun je met melodielijn + akkoorden een prima arrangement maken.
Dus je kunt een prima arrangement maken als je een beetje muzikaal bent?
Vanuit deze optiek kun je een prima huis bouwen als je een beetje handig bent...
Bovendien barst het in de Real Book's (nog steeds) van de fouten,
ik zou eerder in de bibliotheek of op het internet de originele score's opzoeken.
Citaat:
Lukt dat niet, dan ben je het ook niet waard om het liedje te spelen.
Dit is toch hopelijk ironisch bedoeld nietwaar?
Anders is het namenlijk een walgelijke tekst.