bonny schreef:
hee knaap,
je hoeft niet zo neerbuigend te doen, volgens mij begon jij zelf over een computer programma, ik vroeg alleen of dit vergelijkbare programma's waren, maar als je daar niet serieus op wilt reageren.
Moet ik je alles voorkauwen of kun je zelf ook een poging doen om iets op te zoeken. Zo moeilijk is dat toch niet.
Vooruit, Finale en Sibelius zijn notatieprogramma's, daar kun je ook muziekpapier met een potlood voor gebruiken, dat is goedkoper. Transcribe is een programma om audio langzamer af te spelen (o.a.)
bonny schreef:
Ik stel volgens mij normale ( volgens jullie misschien naïef) vragen. Als jullie het nodig vinden om daar op z'n manier mee om te gaan, prima.....
kun je nog zo'n goede trompetist zijn, kennelijk is dat dan ter compensatie van andere vaardigheden ...

Blijkbaar zijn mijn vaardigheden goed genoeg om het in de muziekbusiness behoorlijk ver te schoppen. Als jij ook aspiraties hebt om verder te komen in de muziekbusiness, die indruk had ik namelijk, dan zou ik eens wat dieper in de materie gaan graven.