Ik heb het boek dus in huis, maar de afgelopen periode al lessen bij Frank gevolgd op basis van de methode ( met heel duidelijke uitleg over hoe en waarom)uit zijn boek. Dit heeft me al heel veel geholpen op het gebied van uithoudingsvermogen en spelen boven de balk.
Het bijzondere is dat Less = more ook echt zo blijkt te werken. Best verrassend dat je toch met minder inspanning meer kunt bereiken. Ongetwijfeld zullen er blazers genoeg zijn die van nature al blazen zoals Frank beschrijft, ( mede of dankzij een goede leraar) maar in mijn geval is zeker gebleken dat ik altijd met teveel "kracht" heb gespeeld, maar dat dat zeker om te zetten is, en je je er vervolgens zelf over verbaast.
Ik heb tot nu toe uitsluitend enthousiaste reacties in mijn omgeving gehoord;, nogmaals het boek ( ik moet eigenlijk zeggen: de methode) is nog maar net uit en telt maar liefst 192 pagina's , maar de duidelijke uitleg wordt unaniem geroemd.
Er is via deze link een inkijkje te nemen in dit ultieme vaderdagcadeau ( sorry dames, moederdag is al voorbij)
https://www.frankvanderpoelmusic.nl/wp- ... s-More.pdf