Ik ben op zoek naar het trompetconcert van Neruda voor trompet en strijkers. Wie kan mij helpen met het vinden van de bladmuziek voor deze bezetting. Ik ben wel in het bezit van de pianopartij maar het gaat dus echt om de strijkers partijen.
Ik heb de uitgave van Musica Rara met de trompetpartij en pianouitreksel, maar ze geven aan dat de orkestpartijen alleen gehuurd kunnen worden (Score and parts on hire). Ik weet natuurlijk niet of dat met andere uitgaven ook zo is.
Lekker is dat, ben je waarschijnlijk dagen op zoek geweest naar een originele, leuke, spannende ( ) naam, komt er de een of andere geinpoochem die al je werk teniet doet
hee brenda! spannend pseudoniem heb je hoor misschien moet je de partijen maar uitschrijven... is wel veel werk.. maarja het is wel voor je eindexamen toch
Ja martijn,
Zeker zo'n stuk uit gaan schrijven. Daar scoor je op een eindexamen denk ik juist geen punten mee. Je kunt toch veel beter het orginele opzoeken. Dan kost het wel wat maar dan heb je wel de juiste noten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen