Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51 Berichten: 809 Woonplaats: Maastricht
Wie kan mij aan een partij van het concertino van Jolivet helpen. Een kopietje is goed. Als iemand belangstelling heeft kan ik voor diegene het 2de concerto voor trompet van Jolivet kopieren
zozo, voor wat hoort wat??? Gewoon niet moeilijk doen en kopen dat stuk! Wie wil er nou z'n hele repertoire bibliotheek opbouwen door middel van kopietjes? Als je zo'n stuk tijdens je conservatoriumstudie gaat spelen, dan koop je toch meteen het origineel, met pianopartij? Als je dat kopieert, kun je er op schrijven en krassen wat je wilt en je hebt meteen een begin aan een mooie repertoire bibliotheek. Trouwens, wel eens gedacht aan al die uitgeverijen die steeds meer voor een exemplaar moeten gaan vragen omdat iedereen maar kopieert? Niet echt fair tegenover je collega's, jij kopieert voor een prikkie en je collega's maar steeds meer betalen voor de bladmuziek, waar jij het dan weer van kopieert.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51 Berichten: 809 Woonplaats: Maastricht
ja maar distributie ervan is hetzelfde als het kopieren van bladmuziek. Daardoor worden de cd's steeds duurder. Ik spreek jou er niet persoonlijk op aan maar als we dan toch op alle slakken zout gaan leggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen