Kerkradenaar1988 schreef:
Marty P schreef:
(dat er nog maar drie vacatures op te vullen zijn bij BBDH, red.)
Zit je in de redactie, joh?

Haha, niet verder vertellen hoor! Maar, heb je naast dit gemuggezift ook nog iets zinnigs toe te voegen aan de discussie? Je bent wat mij betreft van harte welkom.
Nog even iets anders, en dan voor de werkelijke BBDH-liefhebbers. Ik heb ook zo mijn twijfels bij het verhaal van Pieterbastrombone over rangen en standen. Dat hoeft overigens nog niet te betekenen dat we Pieterbastrombone daar op aan moeten vallen. Pieter heeft dit ergens opgevangen in de brassband-wereld en iedereen die dat wereldje een beetje kent weet dat het er daar soms behoorlijk ziekelijk aan toe kan gaan. Laten we er echter wel voor waken dat er een soort Pieterbastrombone-demonisering gaat ontstaan op dit forum, want Pieter schrijft deze zaken met zijn volle verstand en naar zijn grote overtuiging dat BBDH een ware revolutie in brassbandland gaat worden. Laten we dus met zijn allen een voorbeeld nemen aan Pieters toewijding en laten we proberen om een positieve vibe rond BBDH op dit forum te creeren. Waarvan akte.
Verder vind ik het idee om BBDH met witte handschoentjes aan te laten spelen ronduit geweldig. Het is namelijk van belang dat deze topbrassband naast een topbezetting en dito bandleider ook een tijdloze topuitstraling krijgt. Dus ook wat betreft kleding, accesoires en uitstraling moet deze band een voortrekkersrol gaan vervullen. Hulde aan de bedenkers hiervan!