trompet.nl > forum > Toon onderwerp - brassband de hoekpunten??
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 17:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 sep 2006 23:03 

Ik heb ook het verhaal over handschoenen en rangen en standen gehoord.. wel bizar idee hoor, maar er zal tog wel wat van waarheid in zitten.. als ik de 3e ben.. :?

En tja.. bastrombonistje.. Ik mag er alleen van dromen om bij de hoekpunten te komen spelen, laat staan principal te zijn... :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 sep 2006 08:14 

gerbio schreef:
Ik heb ook het verhaal over handschoenen en rangen en standen gehoord.. wel bizar idee hoor, maar er zal tog wel wat van waarheid in zitten.. als ik de 3e ben.. :?

Als dat van die rangen en standen waar is, weet ik niet of ik deze club wel serieus wil nemen... :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 sep 2006 13:30 

Kerkradenaar1988 schreef:
Marty P schreef:
(dat er nog maar drie vacatures op te vullen zijn bij BBDH, red.)

Zit je in de redactie, joh? :P

Haha, niet verder vertellen hoor! Maar, heb je naast dit gemuggezift ook nog iets zinnigs toe te voegen aan de discussie? Je bent wat mij betreft van harte welkom.

Nog even iets anders, en dan voor de werkelijke BBDH-liefhebbers. Ik heb ook zo mijn twijfels bij het verhaal van Pieterbastrombone over rangen en standen. Dat hoeft overigens nog niet te betekenen dat we Pieterbastrombone daar op aan moeten vallen. Pieter heeft dit ergens opgevangen in de brassband-wereld en iedereen die dat wereldje een beetje kent weet dat het er daar soms behoorlijk ziekelijk aan toe kan gaan. Laten we er echter wel voor waken dat er een soort Pieterbastrombone-demonisering gaat ontstaan op dit forum, want Pieter schrijft deze zaken met zijn volle verstand en naar zijn grote overtuiging dat BBDH een ware revolutie in brassbandland gaat worden. Laten we dus met zijn allen een voorbeeld nemen aan Pieters toewijding en laten we proberen om een positieve vibe rond BBDH op dit forum te creeren. Waarvan akte.

Verder vind ik het idee om BBDH met witte handschoentjes aan te laten spelen ronduit geweldig. Het is namelijk van belang dat deze topbrassband naast een topbezetting en dito bandleider ook een tijdloze topuitstraling krijgt. Dus ook wat betreft kleding, accesoires en uitstraling moet deze band een voortrekkersrol gaan vervullen. Hulde aan de bedenkers hiervan!

Laatst bijgewerkt door Marty P op 06 sep 2006 20:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 sep 2006 15:21 

Marty P schreef:
Laten we dus met zijn allen een voorbeeld nemen aan Pieters toewijding en laten we proberen om een positieve vibe rond BBDH op dit forum te creeren. Waarvan akte.

Ik vind dit in ieder geval niet de manier om die zogeheten 'positieve vibe' te creeren. Ik erger me de laatste paar pagina's in ieder geval steeds meer aan dit hele topic, terwijl ik willekeurig welke (nieuwe) topbrassband een warm hart toedraag. Laten we dus gewoon op een normale manier praten/ discussieren over dit nieuwe orkest en wat minder de fantasie de vrije hand geven.
Waarvan akte.

Marcel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 sep 2006 20:47 

Wat minder de fantasie de vrije hand geven. Dit is een forum over muziek en het lijkt me dat fantasie nou een van de belangrijkste dingen is die je moet hebben om een beetje met muziek bezig te zijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 sep 2006 21:03 

Daar heb je gelijk in en misschien heb ik me te sterk uitgedrukt.

Back on topic: Wat zijn de nieuwste feiten betreffende BBDH?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 sep 2006 22:07 

Ik heb weer iets opgevangen in de wandelgangen. Namelijk dat er al besprekingen op handen zijn van het oprichtingscommite van BBDH, mogelijk in de omgeving Utrecht. Dat zou dan zeer gunstig zijn voor mij, want dan zit ik dicht op het vuur en is de kans groot dat ik straks nog meer nieuwtjes zal kunnen doorgeven. Ik heb trouwens vandaag ook een privebericht ontvangen van Gianni en hij wilde met mij wel op onderzoek uit gaan, hij had ook al zoiets vernomen. Ik vermoed dat er daarna wat meer duidelijkheid zal ontstaan op dit forum over de definitieve bezetting, de bandleider, het repertoire, de repetitielocatie en eventuele concerten. Aan mij en Gianni zal het in ieder geval niet liggen. Ik zou het trouwens hartstikke leuk vinden als er ook in de tussentijd allerlei suggesties, nieuwtjes en meningen met betrekking tot de revolutionaire BBDH op dit forum worden gespuid, dus wat mij betreft: ga zo door Mattie, Gerbio, Gianni, Pieterbastrombone en anderen, jullie weten de juiste balans te vinden tussen informeren, suggereren, enthousiasmeren en irriteren. Hulde! Ik verkeer met groot genoegen in jullie gezelschap.

Trouwens, als Chaseaddict nog een suggestie of nieuwtje heeft zou ik dat ook geweldig vinden. Met alleen het lezen van andermans posts en voor de rest langs de zijlijn allerlei 'serieuze' dingen zeggen kom je overigens niet zo ver in dit kader, daar moet je je nek voor durven uitsteken. Veel succes, Chaseaddict! En alvast bedankt voor je moedige post van daarnet (naar aanleiding van Mattie zijn opmerking). Ik ben blij dat de focus weer een beetje terugkomt op dit forum. Hulde!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 sep 2006 23:48 

nou volgens mij is dit hele gedoe een grote hoax. Er komen zoveel ongeloofwaardige dingen voorbij dat het me niets zou verbazen als aan het eind onthuld wordt dat een grote grap was. wel humor trouwens 8)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur