trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Sergei Nakariakov live op Museumplein!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 20:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:53 
Moderator

situatieschets: prof maakt foutje, ama valt erover, en heeft dus duidelijk meer interesse in andermans falen. en dan ontstaat er een bekvechtpartij, terwijl de aanstichter ervan, ( de prof die een kicks maakte ) er allang niet meer van wakker ligt. En het bekvechten gaat door. Wat nemen jullie jezelf toch serieus, mensen.
Ik lach me ziek hier :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:55 

Het is net een echte democratie hier. Iedereen vind dat iedereen zijn mening mag geven.......totdat er iemand beledigt wordt. Dan kiest iedereen een kant en is het afbrandender na afbrander!!
Dolle boel hier :P
Trouwens mijn mening is dat mensen die beginnen over een kicks van een prof idioten zijn. Mensen die hierover vervolgens uit hun slof schieten nog grotere idioten zijn. En dan zijn er nog de mensen die zich ermee komen bemoeien omdat de eerste 2 idioten niet vaak genoeg replyen! Dat zijn natuurlijk de allergrootste idioten. En dan heb je nog die idioot die dit komt uitleggen. Enfin......Zo zijn wij allemaal op onszelf een idioot en moeten we stoppen met dit achterlijke gezever over wie wat wel of niet gezegd heeft, want er is niemand die ooit weet wat hij zelf zegt. En zeker niet als zo'n topic al 9 pagina's lang is.

Hij die een idioot is groet de andere idioten en spreekt jullie wel weer in een ander topic! Daarbij lach ik me ook helemaal suf...........pfff stelletje idioten!

Laatst bijgewerkt door Franky op 30 aug 2004 10:56, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:56 

Hiero nog iemand :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:56 

Stelletje idioten :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:57 

Het is me hier echt te gek aan het worden. Mensen allemaal nog veel plezier hier, maar dit is echt zo ongelooflijk nutteloos allemaal, dat ik het hier voor gezien houd. Jammer, maar dit forum heeft nu echt bijna niets meer met trompet en trompetspelen te maken, terwijl het daarvoor was opgericht, toch?

Laturrrrrrrrrrrr, Jeroen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 11:23 

Doe niet zo idioot! :wink:

Er is nog genoeg te vertellen over trompetten, trompetspelen, trompetbespelers (al dan niet prof)

Ik gaf met dit onderwerp alleen maar aan dat Sergei Nakariakov op het museumplein komt spelen! Dat is inmiddels honderd jaar geleden! Dat er daarna mensen over elkaar heen gaan rollen omdat een trompettist van het KCO een klein foutje maakt, kan ik niets aan doen!
IK heb respect voor IEDEREEN die, op welk niveau dan ook, trompet speelt! Ik weet hoe moeilijk dat is! En ik weet ook hoe moeilijk het is om in een wat luchtigere sfeer (wat het Museumplein concert toch is) geconcentreerd te blijven spelen!
En ik denk dat Marnix het nog het beste heeft verwoordt: De prof die de kicks maakte weet het al lang niet meer en is vrijwel zeker al weer heel wat kicksjes verder!

Wat mij betreft is dit onderwerp nu wel klaar! (dat was het een paar maanden geleden al!)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 aug 2004 09:23 

Dehaanmuziek schreef:
KiX schreef:
Dehaanmuziek schreef:
Tsjee, wat een denigrerende taal ineens over amateurs! :wink: :lol: :wink:

Ik denk, en dat heb ik al eerder geschreven, dat de meeste amateurs te veel opkijken naar de profs! Die kunnen alles spelen en mogen geen fouten maken (en doen dat ook nooit!)
Maar als er dan wel een keer een kicks te horen is, oeioeioei! :wink:

Maar dit onderwerp begint aardig op studeren te lijken:
Herhalen, herhalen, herhalen! :lol: (Gaap)

APPLAUS!!!! Erg mooi gesproken, infeite verlaag je nu het nivo van de amateur nog verder. (Kon t nog lager dan) Weet je? Je moet mensen gewoon in hun waarde laten, en met jullie domme reacties op professionele trompettisten zet je alleen maar kwaad bloed. Hiermee maak je de kloof alleen maar groter, maar ja daarvoor is het merendeel hier AMATEURS!!!!!! :twisted:

Ten eerste: IK heb nooit gezegd of geschreven dat een prof nooit mag KiXen, integendeel zelfs! Als je even de moeite had genomen om eerdere posts te LEZEN had je dat geweten! Nu ben je alleen maar op zoek gegaan naar negatieve dingen over profs, nou die zijn er zat te vinden, maar daar ga IK het als amateur niet over hebben!

Ten tweede: Als jij iets tegen amateurs hebt ben je zeker vergeten hoe je zelf ooit begonnen bent!? Bovendien is jouw totale reactie hier bijzonder amateuristisch!

Ten derde: 't Niveau van veel amateurs is veel hoger dan jij denkt!
Gezien je reacties hier kan je er nog veel van leren!

Ten vierde: Wat JIJ ergens van vindt interesseerd me echt helemaal NIETS meer! :twisted:

:o GAAP :o

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2004 10:10 

[quote="Dehaanmuziek"]Doe niet zo idioot! :wink
d
Ik weet hoe moeilijk dat is! En ik weet ook hoe moeilijk het is om in een wat luchtigere sfeer (wat het Museumplein concert toch is) geconcentreerd te blijven spelen!

Een vraagje....
u weet hoe moeilijk het is om in zo'n "luchtige" sfeer te spelen....en geconcentreerd te blijven....
Ik ben echter van mening dat het tegenovergestelde een feit is...de sfeer is niet luchtig...het concenrt was binnen in een uitverkocht concertgebouw! Live op tv Ga maar staan en speel maar!
Voor de simpele kijker komt dat luchtig over....de praktijk is anders kan ik u vertellen....weinig luchtigs aan

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur