trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Dé trompetsectie...
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 07:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2004 14:30 

Betekent gewoon mengen.
Niks aan de hand joh.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2004 14:33 
Moderator

blenden betekend niks

to blend=mengen

blenden is een verbastering van een engelse term, die ik wel had thuisgebracht, maar ik kan me voorstellen dat mensen die niet echt een sterke talenknobbel hebben, dat niet zomaar kunnen plaatsen, dus als je nu gewoon het Nederlandse woord gebruikt is er geen probleem

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2004 22:06 

Kom je van het gymnasium of zo. Lekker belangrijk om op taalgebruik te letten. Kun je beter naar een forum Nederlands gaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2004 22:53 
Moderator

trumpet john schreef:
Kom je van het gymnasium of zo. Lekker belangrijk om op taalgebruik te letten. Kun je beter naar een forum Nederlands gaan.

nee ik heb havo, mag dat ook??, en een forum nederlands is niet aan mij besteed, het oeverloze verengelsen van de taal irriteerd me wel, dus leg ik even uit aan mensen die het misschien moeilijk hebben met talen wat een idiote half engelse term als belenden betekend, en als je daar problemen mee hebt, mijn beste vriend, dan negeer je mijn post maar...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2004 23:09 

Citaat:
="marnix........dus leg ik even uit aan mensen die het misschien moeilijk hebben met talen wat een idiote half engelse term als belenden betekend, .............
Hee Marnix, is belenden niet juist een half verbasterd nederlands woord. Afgeleid van zoiets als in de zin " de brandweer hield de belendende percelen nat ". :lol:

Of toch gewoon een tiepvautje? :P

8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2004 23:12 
Moderator

hahaha you got me, idd een typefout, en ik zal hem niet verbeteren, zodat ons aller trompetspelende John er nog hartelijk om kan lachen. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 sep 2004 12:17 

Waar heb je dan Jerry Hey, Gary Grant en Wayne Bergeron samen gehoord?? Ik heb overigens helemaal ging bigbandopname ooit van Jerry Hey gehoord. Ik ken hem eigenlijk alleen van de pop, (Al Jarreau, EWF, TOTO, Michael Jackson en Rufus en Chaka Kahn Live). Ik zou graag een bigbandopname hebben met zo'n trompetsectie.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 sep 2004 12:41 

André schreef:
Waar heb je dan Jerry Hey, Gary Grant en Wayne Bergeron samen gehoord?? Ik heb overigens helemaal ging bigbandopname ooit van Jerry Hey gehoord. Ik ken hem eigenlijk alleen van de pop, (Al Jarreau, EWF, TOTO, Michael Jackson en Rufus en Chaka Kahn Live). Ik zou graag een bigbandopname hebben met zo'n trompetsectie.

Er wordt gevraagd naar DE trompetsectie; dat er mensen komen met combinaties die nooit bestaan hebben en waarschijnlijk ook wel nooit zullen bestaan, is niet zo vreemd!!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur