Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
nielsmarchal
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:08 |
|
Geregistreerd: 23 okt 2002 14:54 Berichten: 328 Woonplaats: Heerhugowaard
|
|
De inhuurkrachten lachen ook niet. Ik heb nu meerdere beroeps mensen gesproken die worden gevraagd. Wat denk je? Of je 20 keer wil komen voor € 20 per keer.......
Ander voorbeeld: totaal 12 rep. en 3 concerten + het WMC zelf voor € 750,00. Ik lach dan niet, belachelijk vindt ik het. De dirigenten zelf staan voor meer dan € 250?
_________________ HvL 5
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:10 |
|
 |
| Moderator |
|
nielsmarchal schreef: De inhuurkrachten lachen ook niet. Ik heb nu meerdere beroeps mensen gesproken die worden gevraagd. Wat denk je? Of je 20 keer wil komen voor € 20 per keer....... Ander voorbeeld: totaal 12 rep. en 3 concerten + het WMC zelf voor € 750,00. Ik lach dan niet, belachelijk vindt ik het. De dirigenten zelf staan voor meer dan € 250?
Ja, ok, maar je prijs maak je zelf, en om de prijzen die jij noemt, moet ik toch hartelijk lachen.... Ik wil overigens best voor 20Euro komen repeteren, maar je weet wat dat met de prijs van een concert doet 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nielsmarchal
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:23 |
|
Geregistreerd: 23 okt 2002 14:54 Berichten: 328 Woonplaats: Heerhugowaard
|
Dus hebben we met een aantal afgesproken om gewoon niet te gaan...........
Conclusie, lekker luisteren, en voor de lol meedoen met het NJFO  das maar 3x reperteren en dan consnert..... das beter
_________________ HvL 5
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:28 |
|
 |
| Moderator |
|
nielsmarchal schreef: Dus hebben we met een aantal afgesproken om gewoon niet te gaan........... Conclusie, lekker luisteren, en voor de lol meedoen met het NJFO  das maar 3x reperteren en dan consnert..... das beter
consnert??????
zal het zo erg zijn??? 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
symphonic-fan
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:38 |
|
Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15 Berichten: 191 Woonplaats: Aan de toog
|
Moon schreef: @ captain Die issue heb ik ook in de hoogte. Gelukkig is er een es in de brassband zeg ik altijd  @ symphonic-fan Wat versta jij onder "streekorkest"? De muzikanten die meespelen zijn quasi allemaal uit PEER zelf en hebben daar hun volledige muzikale opleiding (tot het conservatorium voor sommigen) volmaakt... Wij recruteren niet actief in de "regio" hoor.
De muzikanten komen uit heel de gemeente van Peer als ik mij niet vergis, dus ook uit de deelgemeenten.
Het is natuurlijk wel zo dat bij elk orkest mensen zitten uit een andere streek. Ik speel als Belg bij een Nederlandse club. Der moet daar toch iemand het bier opconsumeren. 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
symphonic-fan
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:40 |
|
Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15 Berichten: 191 Woonplaats: Aan de toog
|
nielsmarchal schreef: De inhuurkrachten lachen ook niet. Ik heb nu meerdere beroeps mensen gesproken die worden gevraagd. Wat denk je? Of je 20 keer wil komen voor € 20 per keer....... Ander voorbeeld: totaal 12 rep. en 3 concerten + het WMC zelf voor € 750,00. Ik lach dan niet, belachelijk vindt ik het. De dirigenten zelf staan voor meer dan € 250?
20 € dat geloofd ge zelf toch niet, zelfs amateurs vragen meer.
75 € is al geen uitzonderling meer hoor, aan 50 € komt ge al rap.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:42 |
|
 |
| Moderator |
|
symphonic-fan schreef: nielsmarchal schreef: De inhuurkrachten lachen ook niet. Ik heb nu meerdere beroeps mensen gesproken die worden gevraagd. Wat denk je? Of je 20 keer wil komen voor € 20 per keer....... Ander voorbeeld: totaal 12 rep. en 3 concerten + het WMC zelf voor € 750,00. Ik lach dan niet, belachelijk vindt ik het. De dirigenten zelf staan voor meer dan € 250? 20 € dat geloofd ge zelf toch niet, zelfs amateurs vragen meer. 75 € is al geen uitzonderling meer hoor, aan 50 € komt ge al rap.
nee, als je een beetje orkest uit het noorden van nederland hebt, bieden ze zonder te haperen, 20 euro. Waarop ik ( en ik hoop Niels ook ) in de lach schiet, en ophangt 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
mi trompeta
|
Berichttitel: Geplaatst: 31 mei 2005 08:47 |
|
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
|
marnix schreef: symphonic-fan schreef: nielsmarchal schreef: De inhuurkrachten lachen ook niet. Ik heb nu meerdere beroeps mensen gesproken die worden gevraagd. Wat denk je? Of je 20 keer wil komen voor € 20 per keer....... Ander voorbeeld: totaal 12 rep. en 3 concerten + het WMC zelf voor € 750,00. Ik lach dan niet, belachelijk vindt ik het. De dirigenten zelf staan voor meer dan € 250? 20 € dat geloofd ge zelf toch niet, zelfs amateurs vragen meer. 75 € is al geen uitzonderling meer hoor, aan 50 € komt ge al rap. nee, als je een beetje orkest uit het noorden van nederland hebt, bieden ze zonder te haperen, 20 euro. Waarop ik ( en ik hoop Niels ook ) in de lach schiet, en ophangt 
Klopt... hier in het noorden zitten niet zoveel goede orkesten (concertafdeling of soortgelijk niveau) als in t zuiden van Nederland, en ook zijn wij hier niet echt gewend aan de meestal felle concurrentiestrijd die een dergelijk concours met zich meebrengt... Tja, beetje jammer voor mij, zo hou ik er nooit veel aan over, maargoed 
|
|
| Omhoog |
|
 |