Zo ik ben weer terug in Nederland, heb gister nog getoet met het NJFO in Kerkrade was ook weer supergezellig.....Jammer dat er weinig publiek was, maar we hebben desondanks lekker getoet. 2 premieres gebracht (in memoriam Piebe Bakker, Rob Goorhuis en Ode to Lilith voor altsax solo gespeeld door Ties Mellema van Alexander Comitas ook gaaf stuk) daar na nog even egmont eruit gepoept en call of the kontsex...... Toch gaaf stuk van die Graham............
Vondt trouwens dat wij met DSS ook toch een vette prestatie hebben neergezet. Wat is het toch een kick om daar te spelen op dat podium.
Vondt het voor de Friezen niet verdiend trouwens, vondt dat zij ondanks de missers in Derivations de mooiste beleving van het stuk brachten. Jammer dat ze zo ondergewaardeerd werden.
Ach en ja maasbracht, ik vondt derivations echt niet sterk en daarna ja het was mooi, maar ook naar mijn mening vondt ik het niets meer met fanfare te maken hebben, op een gegeven moment speelde alleen een popband 5 min. lang. Wel een beetje zo van kijk wie kan het meeste geld besteden aan een zo massaal en groot mogelijk orkest.......

Vondt het stuk ook matig te lang en kon de teksten niet verstaan......... Maar goed en gaat om smaak allemaal zullen we maar zeggen.........De smaak van de jury was kennelijk meer op opera georienteerd......
Ben benieuwd als bv DSS zo massaal zou uitpakken (als dat al je idee is) hoe het dan zou verlopen.........Maar ja die hebben niet zo'n waslijst aan sponsoren............
Maar goed het belangrijkste gevoel voor mij en voor velen ook van DSS denk ik: we hebben heerlijk gespeeld en er hard voor gewerkt en een mooi resultaat behaald !!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is ook zeker te danken aan Danny Oosterman, shit wat is dat mooi werken met zo'n man, toch weer hoop geleerd..................(en ja in alle eerlijkheid, soms ook vermoeiend als je 100 keer hetzelfde moet oefenen............

)