trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Belle Perez
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 03 feb 2026 20:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jul 2005 19:17 

Trompettor schreef:
Whaha..
maar ik heb over haar zang nog Nooit wat te klagen gehoord

naja er zijn genoeg mensen die vinden dat ze niet kan zingen, want in 2001 heeft ze zelfs de 'golden raspberry' gekregen, dat is een award voor slechtste zanger/zangeres of acteur/actrice.. een best wel subtiele hint lijkt mij.. 8O

Profiel  

Berichttitel: Re: Belle
BerichtGeplaatst: 22 jul 2005 20:10 

Stefan schreef:
CalletJazz schreef:
We spelen met Belle Perez op 17 juli in Amsterdam voor de Staatsloterijshow! Kijken dus!

Het was dinsdag op tv, zag ik.
Goed geplaybackt... :D

Haha...inderdaad...maar we speelden wel echt mee hoor....twas alleen niet versterkt.
Ik speel af en toe wel live mee.
Naast mij heb je misschien ook wel Joris Minten van El Tattoo Del Tigre herkend.

Doei

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jul 2005 22:24 

psychobunny schreef:
Trompettor schreef:
Whaha..
maar ik heb over haar zang nog Nooit wat te klagen gehoord

naja er zijn genoeg mensen die vinden dat ze niet kan zingen, want in 2001 heeft ze zelfs de 'golden raspberry' gekregen, dat is een award voor slechtste zanger/zangeres of acteur/actrice.. een best wel subtiele hint lijkt mij.. 8O

misschien ook wel,
maar ik moet wel toegeven dat ik het zel niet beter had gedaan :lol:

Profiel  

Berichttitel: Belle Perez
BerichtGeplaatst: 23 jul 2005 08:53 

Citaat:
Haha...inderdaad...maar we speelden wel echt mee hoor....twas alleen niet versterkt.
Ik speel af en toe wel live mee.
Naast mij heb je misschien ook wel Joris Minten van El Tattoo Del Tigre herkend.

Doei

Buiten dat jullie wel echt mee speelde, zal het ook wel zo zijn dat jongens als Nico Schepers, Serge Plume of Martijn de Laat e.d. wel wat beters te doen hebben dan 1 liedje playbacken voor zo'n show! Als het echt live was geweest waren ze er vast zelf wel geweest! Je moet al van erg goede huizen komen dat soort liedjes live net zo goed te spelen als op de CD! Met al die kerels die alleen maar luisteren hoeveel kicksen je maakt! :lol: :lol:
Maar ik moet zeggen dat Nico die liedjes van Belle geweldig heeft gespeeld op de CD. Klasse! :P :P :P

Desalniettemin is het toch gaaf dat je af en toe eens mee mag spelen! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jul 2005 20:16 

ah... callet al horen spelen? jan B?

http://www.oidv.net (up to date!)

Profiel  

Berichttitel: Belle Perez
BerichtGeplaatst: 25 jul 2005 13:31 

Jazeker heb ik Callet wel eens horen spelen.Ik heb hem nog niet zo lang geleden eens gehoord in Cafe Local in Antwerpen, hij kan goed spelen. Maar om hem nu in't rijtje van de bovengenoemde heren die "vast" bij Belle spelen te plaatsen...
Misschien bedoelt ie het niet zo, maar ik vind het nogal vreemd voor een prof. Hij wist vast al op voorhand dat het een playback optreden zou worden, vervolgens schrijft iemand hier dat het playback was, dan komt ie met een reactie" hihi, maar we hebben wel echt gespeeld", maar niemand heeft het gehoord, want het was playback!!! We zijn toch niet achterlijk hier...hoewel , ik begin er nu toch aan te twijfelen :wink: Voor mij vallen dit soort acties in de categorie achterbaks en respectloos, en bovendien over de rug van Nico proberen een goede indruk te maken.
Dit is mijn mening, ik weet over wie ik praat :wink: Ik hoop dat jij dat ook weet Tommy! :lol:

Profiel  

Berichttitel: Re: Belle Perez
BerichtGeplaatst: 25 jul 2005 14:03 

Jan.B schreef:
Jazeker heb ik Callet wel eens horen spelen.Ik heb hem nog niet zo lang geleden eens gehoord in Cafe Local in Antwerpen, hij kan goed spelen. Maar om hem nu in't rijtje van de bovengenoemde heren die "vast" bij Belle spelen te plaatsen...
Misschien bedoelt ie het niet zo, maar ik vind het nogal vreemd voor een prof. Hij wist vast al op voorhand dat het een playback optreden zou worden, vervolgens schrijft iemand hier dat het playback was, dan komt ie met een reactie" hihi, maar we hebben wel echt gespeeld", maar niemand heeft het gehoord, want het was playback!!! We zijn toch niet achterlijk hier...hoewel , ik begin er nu toch aan te twijfelen :wink: Voor mij vallen dit soort acties in de categorie achterbaks en respectloos, en bovendien over de rug van Nico proberen een goede indruk te maken.
Dit is mijn mening, ik weet over wie ik praat :wink: Ik hoop dat jij dat ook weet Tommy! :lol:

Ik heb dit stukje inmiddels vijf keer doorgelezen en vind het woord respectloos inderdaad op z'n plaats!
Maar dan heb ik het wel over dit stukje, dat is nogal respectloos tegenover Callet en ook tegenover de rest van dit forum!
En nee, we zijn NIET achterlijk hier!!

Profiel  

Berichttitel: Re: Belle Perez
BerichtGeplaatst: 25 jul 2005 15:23 

Jan.B schreef:

wees gerust we hebben twee jaar samen gestudeerd, en hebben af en toe nog kontakt( en spelen nu vrijdag trouwens samen) dus ik weet idd over wie ik praat...

enige achterbakse en respectlose posts hier zijn die twee van uzelf...
en wie probeert hier over nico zijn rug indruk te maken??? voor zover ik weet niemand...
en als iemand nico mag aanhalen dan is het callet wel... hij studeerde dit jaar af bij nico (met een meer dan behoorlijke score trouwens)
callet heeft nico niet nodig om een goeie indruk te maken... daarvoor kan ie genoeg met een trompet overweg.

en wie plaatst hem in het rijtje 'vast'???
hijzelf niet.. en niemand anders behalve jij...
in een van de eerste posts hier lees je ergens wel iets van, 'ik speel ook af en toe eens mee'... dus kun je beter eerst eens lezen

als jou idee van antwoorden op posts is: alles uit context halen en woorden verdraaien, om dan lekker met modder te gaan gooien, dan kun je mss beter een ander forum opzoeken..; want daar zullen de meesten hier niet al te vrolijk over zijn.

dat is mijn mening

http://www.oidv.net (up to date!)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur