trompet.nl > forum > Toon onderwerp - lead trompettist martijn de laat
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 07:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2008 06:43 

...de presentatoren hadden het erover dat het "een duur avondje" was vanwege de bigband. In datzelfde programma worden auto's weggegeven....

Ik begrijp nu beter waarom er zoveel "gebabbeld" werd in het programma "een nieuwe jas" van de AVRO waar het hele Metropoolorkest zit te spelen. Het schijnt dus onbetaalbaar te zijn een band op toneel te hebben zitten. Is het iemand trouwens opgevallen dat je hoogstens een instrument ziet, en niet de bespeler ervan? Heel eigenaardig.

Ik kan dan ook erg genieten van de band bij Paul de Leeuw.

Profiel  

Berichttitel: live
BerichtGeplaatst: 18 feb 2008 08:39 

Waarom we gelukkig af en toe het metropole orkest zien is dat het een omroep orkest is, dat wil zeggen publieke omroep...........

Wij betalen dus met zijn allen voor het Metropole orkest.

Of er meer Live shows zullen komen bij de commerciele.... ik denk het niet.

Muzikant zijn wordt door heel veel mensen niet begrepen of gewaardeerd. Komt denk ik dat die mensen zelf geen muziek maken of instrument bespelen. Daar ligt volgens mij de basis.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2008 09:41 

Elk jaar weer kijk ik 1 uitzending van Idols, sterker nog ik heb hem dit jaar zelfs opgenomen aangezien ik zaterdag niet thuis was. De rest van het programma kan me gestolen worden.

Er zijn er hier nogal een aantal negatief over de presentatie en de manier waarop de band gebruikt is. Iedereen weet toch ondertussen wel dat 99% van de niet muzikanten totaal de ballen verstand hebben van muziek maken en instrumenten, vandaar ook dat het altijd onnozel overkomt als ze er iets over zeggen. We kennen ze allemaal wel: Zien ze een foto van je met een trompet: Ohh, ik wist niet dat je tuba blaast.....

Ik vind het super dat ze in een programma als Odols een BB gebruiken, misschien dat er nog wat jeugdige mensen het idee krijgen om zelf te gaan blazen. Alleen maar goed voor muzikaal Nederland.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2008 11:41 

Hoe heette die serie van het Meteropole Orkest weer dat ze in Paradiso speelde, met rappers en totaal andere stijlen. Dta zou ik ook wel weer eens willen zien.

Idd Idols met Big Band de topper uit die serie. Mijn vrouw en dochter waren er en het klonk superstrak zeiden ze (maarja ze hebben papa als referentie, dus dan ligt de lat al snel hoger :oops: )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2008 13:29 

HanZsizzle schreef:
Hoe heette die serie van het Meteropole Orkest weer dat ze in Paradiso speelde, met rappers en totaal andere stijlen. Dta zou ik ook wel weer eens willen zien.

With a little help from my friends.

Was inderdaad een leuke serie.
Vooral de eerste jaren vond ik goed, daarna was het nieuwtje er wel een beetje vanaf.
Ik heb nog gezocht of er misschien DVD's oid van gemaakt zijn, maar kon niets vinden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 feb 2008 17:03 

Om nog f terug te komen op Idols met bigband (wat je overigens kunt terugkijken op http://www.rtl.nl/service/gemist/home/index.xml ): Erg Vette sectie en bigband inderdaad, ook Gonna Fly Now aan het einde van de show doen ze aardig (wie zou daar solist zijn?).

Profiel  

Berichttitel: rocky
BerichtGeplaatst: 21 feb 2008 19:15 

Ik denk dat Jelle SChouten de gelukkige was...... maar weet het niet zeker.

Profiel  

Berichttitel: Re: rocky
BerichtGeplaatst: 23 feb 2008 17:38 

[quote="brassheavy"]Ik denk dat Jelle SChouten de gelukkige was...... maar weet het niet zeker.[/quote]

Ik denk niet dat Jelle het was,

volgens mij was het Martijn de Laat !!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur