Geregistreerd: 24 mei 2007 09:39 Berichten: 168 Woonplaats: Ermelo
nog iemand het artikel in de brassinfo gelezen over de adams bugel?
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
Geregistreerd: 05 maart 2004 18:25 Berichten: 109 Woonplaats: Veldhoven
Na een bezoekje bij Adams vorige week, heb ik begrepen dat Ruud Breuls ook lovende reacties over de Bugel richting het adres van Miel Adams heeft geuit.
Ik heb begrepen dat ze elkaar troffen op North Sea Jazz.
Ook Terell Stafford is enthousiast over de Bugel en heeft zelfs een tournee in Italie onderbroken om naar Adams in Ittervoort te gaan om de Bugel uitvoerig te testen....en met succes.
Een tijdje terug heb ik en nog wat mensen 2 modellen bespeeld. Eentje was redelijk en de andere was een mislukking... Ik heb nog nooit zo'n slecht en onzuiver instrument in mijn handen gehad en de meegeleverde extra mondpijp paste niet....Het zal wel vette pech zijn geweest....die hebben we ook gelijk teruggestuurd en er is een andere gekomen.
Ik heb inmiddels gezien dat er meerdere modellen zijn. Ik heb er maar 3 getest dus.....Hebben we toen gewoon veel pech gehad?? Ik hoop van wel, want de mensen die lovend zijn, hebben zeker hun sporen verdiend en weten waar ze over praten. In ieder geval was mijn eerste indruk van de Adams bugel geen beste.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen