Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
Uit de reacties die ik las begrijp ik dat Sergei toch nog relatief onbekend is onder het trompetvolkje. Zeer jammer, maar niet eeuwig zonde, aangezien hij toch nog maar 24 is en er nog genoeg van hem gaat komen, lijkt mij zo. Ikzelf heb hem twee jaar geleden ontdekt (toevallig) ik wilde een cd van Wynton Marsalis bestellen, maar die was niet meer beschikbaar. Toen dacht ik laat ik Nakariakov eens proberen, zien of het iets is... Bleek zeker wat te zijn dus. Inmiddels heb ik bijna al zijn cd's (als je een goed beeld wilt krijgen van zijn kunnen koop dan'"No Limit" of luister naar de cd met het Haydn cello concerto in Cma; op het eind doet hij staccato tongslag met circular breathing). Sergei is zeker weten momenteel de beste klassieke trompettist (helemaal nu Wynton Marsalis geen cd's meer maakt).
Moet je op zijn CD "Carmen Fantasy" zijn "Moto Perpetuo" van Paganini eens beluisteren met de partituur voor je! Duizelingwekkend!<br>Bij een eerste lezing kun je nauwelijks de noten volgen.<p>Marsalis doet het dan weer iets anders op zijn CD "Carnival".<p>Ik heb spijtig genoeg zijn optreden in België gemist; eerder heb ik wel Allen Vizzutti aan het werk gezien.<br>
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen