camel schreef:
mijn gevoel voor humor wel, maar dit vond ik niet grappig. Bert is een van de weinigen in nederland die iets anders durft te doen, en daar zich ook hard voor maakt. Hij speelt vele malen beter dan jij, dus om daar dan 'grappen' over te maken is een beetje gek.
Thanx

delano schreef:
Mijn opmerking over Bert was helemaal niet denigrerend bedoeld, het was een beetje zelfspot omdat ik enige tijd geleden in dit forum nogal kritisch was m.b.t. het volgens mij een beetje sektarische karakter van BE.
Ik zat net even te pauzeren en keek eens even of er nog wat nieuws op het forum gebeurde, en toen werd mijn naam genoemd. Da's altijd leuk. Hoe heette die persiflage van Van Kooten ook al weer ('ik wordt genoemd')? Nou ja, al niet voor niks geleefd.
Ik snap de kwinkslag. Pro noblem.
Maar nu we het er toch over hebben, ikzelf heb erg veel last van droge lippen en vooral ook de huid eromheen. Altijd gehad (niet door BE dus

). Ik herinner me dat ik als puber (toen al fanatiek trompettist) lang een soort rooie rand onder mijn onderlip had. Droge huid. Zal wel dat ik toen niet populair was bij de meisjes. Dat is sinds ik BE gebruik wel anders, maar dat terzijde. In ieder geval heb ik altijd iets van lippenbalsem bij me, want anders heb ik binnen de kortste keren de korsten erop staan. En dat speelt niet zo lekker. Het beste werkte uiteindelijk ChopSaver, en nu heb ik iets uit de natuurwinkel dat heet Treat 'm Right. Zelfde effect. Blistex vind ik een beetje agressief spul, Labello is troep, Purol is te vet, alhoewel ik het wel eens gebruik als het echt helemaal mis is, maar dan moet ik die dag niet hoeven spelen.
Overigens weet ik dat een deel der trompettisten zweert bij het idee dat als je ooit lippenbalsem gaat gebruiken, je er nooit meer afkomt. Dus nooit aan beginnen. Zou best kunnen dat mij dat gebeurd is, maar da's achteraf geklets. Ik denk dat de één nu eenmaal iets gevoeliger ervoor is dan een ander. Ik moet me ook niet op de dag van een concert scheren, dan speel ik gewoon minder soepel. Teer huidje

.
Kortom (tjeeeezzz, lang van stof ben ik als ik even geen zin heb om te studeren): als ik de zon inga, dan gebruik ik wel wat vettigs (buiten die kwak mayo op m'n friet).