MagnumHorn schreef:
baszz schreef:
Ik denk dat jij de trompettisten uit het grootorkest bedoeld , maar ik speel eerste in het jeugdorkest

en die andere 2 jongens spelen die noot dus niet...en doe ik hem dus..
OK, heb je gelijk in.
Maar ik weet dat die oude knarren ook wel eens meehelpen in het jeugdorkest. Dat kan nu ook weer natuurlijk...

Je zou 1 van die oude knarren achter een gordijn kunnen zetten dan hoeft Baszz alleen maar een kromme rug te trekken bij die slotnoot
Even weer serieus, waar Jaws mee kwam zat ik in de eerste instantie ook aan te denken, waarom steld iemand hier zo'n vraag?
Ik ken Baszz niet en weet ook niet hoe hij speelt, maar ik denk dat hij het best wel kan anders begin je er niet aan.
Het enigste wat hij nodig was is een peptalk van zijn vrienden hier op Trompet.nl en daarbij heeft hij best wel goeie adviesen gekregen. (niet alleen die van mij. )
Veel leuke en motiverende reactie's, dit moet toch helpen.
Voor de rest zoals ook door anderen gezegd hetvolgende.
Als je alle noten zou tellen die je zondag moet spelen en de totale speeltijd is die C3 nog geen 1% van het geheel.
Voor je het weet gaat deze 1% een eigen leven leiden en ben je daar steeds mee bezig en gaat daar alle energie naar toe.
Richt je focus dan maar op die andere 99% en als je dan nog wat over hebt knal je die 1% er ook maar even uit.
Even voor mezelf, in het algemeen heb ik hier op dit forum wel eens de indruk gekregen dat het hoogspelen vanaf de C3 pas begint.