denk dat het probleem is dat ik
het idee heb aan me plafond te zitten nu en niet verder kom gewoon. Dit wordt waarschijnlijk versterkt/veroorzaakt door het feit dat ik nu 2e speel in de harmonie (bij stukken waar maar 2 stemmen van zijn speel ik eerste). Die 2e gaat me makkelijk af. zeer makkelijk eigenlijk, maar vanwege het feit dat we 2 goeie trompettisten op eerste hebben zitten kom ik er niet bij omdat de rest wat 'naast mij zit' (dus ook 2e en 3e) geen hogere stem dan dat kan spelen. die zijn er nog niet klaar voor. dus geen instroom = geen doorstroom gevalletje.
verder heb ik sinds na de repetitie zondag afgelopen zondag een nieuwe liefde:
een Getzen eterna. Heeeerlijk dingetje, zeker vergeleken met de oude king 2000 waar ik nu 9 jaar (van begin af aan) op heb gepseeld. die king begon van binnen te roesten en corroderen, dus eigelijk gewoon aan de bloemist geven dat ding. maarja die getzen heeft me nu wel wat geholpen. klank is zoooveeeeel beter geworden, niet normaal, nooit gedacht dat dat kon door een trompet wissel. Op sommige plaatsen is de lak er een kleeiin beetje af, maar niet heel erg. hij is mooi goud met de buis tussen mondstuk en stempomp zilver. heerlijk ding egt. alleen nu nog een groter mondstuk en dan kan ik los gaan

haha.