Hij verzamelt dus echt alles he en hij zal nooit iets verkopen of uitlenen. Wees dus maar blij dat je die metronoom hebt gekocht!
chaseaddict schreef:
Oeh! Vandaag weer iets grappigs meegemaakt! Mijn vriendin en ik waren vandaag op een rommelmarkt in de veemarkthallen in Utrecht. Op een gegeven moment sta ik even naar een metronoom te kijken (met zo'n zwiepding) omdat die in de winkel (te) duur zijn en ik er toch altijd al een wilde hebben. Vraagt er ineens iemand naast me: "doet hij het een beetje?" Dus ik zeg "Ja, volgens mij wel hoor" en draai me om naar die meneer. Hmm, bekend gezicht, denken, denken, denken.... man, grijs haar, doorleefd, sjaaltje......sjaaltje!? Was het John Engels! (Jazzdrummer, gespeeld met alle groten) Even over de metronoom geouwehoerd en over Benny Bailey en snel die metronoom gekocht, want hij wilde hem ook! Hij zei nog:" Ja, het blijft een grote hobby voor me hoor!" Keilieve en gezellige man. Kwam hem die middag nog 2 keer tegen en hij maakte telkens weer een praatje en een grapje.
Marcel