trompet.nl > forum > Toon onderwerp - MOOIE VERHALEN
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 03:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 aug 2005 20:24 

tieske-toeter schreef:
er zijn dus 2 Doesburgs

Zo zijn er ook twee Elst's. Gelukkig liggen die redelijk dicht bij elkaar (zo'n 30 km), dus erg te veel te laat waren we niet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 aug 2005 16:04 

Fliscorno schreef:
tieske-toeter schreef:
er zijn dus 2 Doesburgs

Zo zijn er ook twee Elst's. Gelukkig liggen die redelijk dicht bij elkaar (zo'n 30 km), dus erg te veel te laat waren we niet.

Je zal deze fout maar maken en in het verkeerde America zitten... :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2005 19:34 

Oeh! Vandaag weer iets grappigs meegemaakt! Mijn vriendin en ik waren vandaag op een rommelmarkt in de veemarkthallen in Utrecht. Op een gegeven moment sta ik even naar een metronoom te kijken (met zo'n zwiepding) omdat die in de winkel (te) duur zijn en ik er toch altijd al een wilde hebben. Vraagt er ineens iemand naast me: "doet hij het een beetje?" Dus ik zeg "Ja, volgens mij wel hoor" en draai me om naar die meneer. Hmm, bekend gezicht, denken, denken, denken.... man, grijs haar, doorleefd, sjaaltje......sjaaltje!? Was het John Engels! (Jazzdrummer, gespeeld met alle groten) Even over de metronoom geouwehoerd en over Benny Bailey en snel die metronoom gekocht, want hij wilde hem ook! Hij zei nog:" Ja, het blijft een grote hobby voor me hoor!" Keilieve en gezellige man. Kwam hem die middag nog 2 keer tegen en hij maakte telkens weer een praatje en een grapje.

Marcel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2005 23:56 

wat zul jij een k*** dag gehad hebben zeg :P Trouwens wist je vriendin wie 'die opa met dat sjaaltje' was?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2005 12:01 

Hij verzamelt dus echt alles he en hij zal nooit iets verkopen of uitlenen. Wees dus maar blij dat je die metronoom hebt gekocht!

chaseaddict schreef:
Oeh! Vandaag weer iets grappigs meegemaakt! Mijn vriendin en ik waren vandaag op een rommelmarkt in de veemarkthallen in Utrecht. Op een gegeven moment sta ik even naar een metronoom te kijken (met zo'n zwiepding) omdat die in de winkel (te) duur zijn en ik er toch altijd al een wilde hebben. Vraagt er ineens iemand naast me: "doet hij het een beetje?" Dus ik zeg "Ja, volgens mij wel hoor" en draai me om naar die meneer. Hmm, bekend gezicht, denken, denken, denken.... man, grijs haar, doorleefd, sjaaltje......sjaaltje!? Was het John Engels! (Jazzdrummer, gespeeld met alle groten) Even over de metronoom geouwehoerd en over Benny Bailey en snel die metronoom gekocht, want hij wilde hem ook! Hij zei nog:" Ja, het blijft een grote hobby voor me hoor!" Keilieve en gezellige man. Kwam hem die middag nog 2 keer tegen en hij maakte telkens weer een praatje en een grapje.

Marcel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2005 12:44 

Mighty Brass schreef:
wat zul jij een k*** dag gehad hebben zeg :P Trouwens wist je vriendin wie 'die opa met dat sjaaltje' was?

Nee op het eerste gezicht niet, maar toen ik het haar later influisterde begon het haar ook te dagen; ze had namelijk die reportage over Bailey ook gezien.

@Turbo-ellie
Haha, ja inderdaad. Ik zag later nog wel een andere en veel mooiere antieke metronoom, maar die was vast ook veel duurder. Ik heb hem daar nog wel even op gewezen, dus wie weet heeft hij die nog gekocht.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 sep 2005 23:57 

Je vriend vertellen dat hij een kluns is omdat zijn mondstuk vast zat op zijn toeter..
en vervolgens merken dat je trompet zelf ook vast zit aan het mondstuk..

:twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 okt 2005 19:31 

Onder een vreselijk lange streetparade zo rond een kwart van de afstand je toeter strak afzetten. En dan je pinkhaak er afbreken.... :oops:
Of ff zeggendat je dat mondstuk wel ff uit die toeter haalt en dan gewoon de hele leadpipe krom trekt. Weliswaar was het metaalmoeheid maar je staat nogal raar te kijken.
En je krijgt er niet echt een goede naam van. :cry:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur