trompet.nl > forum > Toon onderwerp - concervatorium of niet?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 01:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jun 2005 18:17 

toppie... :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jun 2005 21:05 
Moderator

Mighty Brass schreef:
Hey Marnix,
jij ook in Utrecht geweest maandag las ik? Dacht nl al dat ik je zag. Ik was voor jou en aangenomen 1e jaar klassiek :P (na 2,5 jaar jazz :roll: )

jij kent mij, en ik jou niet....

dat is altijd verrassend....

dan gaan we elkaar nog wel zien

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2005 14:02 

marnix schreef:
Mighty Brass schreef:
Hey Marnix,
jij ook in Utrecht geweest maandag las ik? Dacht nl al dat ik je zag. Ik was voor jou en aangenomen 1e jaar klassiek :P (na 2,5 jaar jazz :roll: )

jij kent mij, en ik jou niet....

dat is altijd verrassend....

dan gaan we elkaar nog wel zien

Die avatars verraden soms meer dan je wil :P

ps. tnx allemaal 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2005 14:07 

O, ik moet trouwens nog wel ff een kanttekeningetje maken bij mijn toelating... ik heb niet eens op mijn top gespeeld... zeker Hindemith was niet het niveau dat ik eigenlijk behoor te spelen... maar daar zat een bijzonderheid aan.
Ik was om half 10 op het conservatorium, had om half 11 theorieexamen, was allemaal goed te doen.
Daarna moest ik ongeveer 3 uur wachten, om kwart over 1 ben ik begonnen met inspelen (2 uur examen).
Dus ik dacht om half 2: Laat ik de begeleider eens opzoeken, een half uur heb je minimaal nodig voor Hindemith. Bleek hij dus les te hebben :? Dus ik vroeg: Kunt u nu met mij repeteren, dat kon blijkbaar niet, hij had doorgekregen dat mijn examen afgelast was 8O

Dus ik helemaal verbaasd en SUPERkwaad op het conservatorium dat ze dat niet eens fatsoenlijk konden regelen.. nouja dat komt je concentratie ook niet echt ten goede.
Toen hadden we dus nog maar 10 minuten om de hele Sonate erin te rammen (eerste en enige repetitie, terwijl het stuk een kwartier duurt...)

Zo, dat is er ook weer uit :P Dus misschien verras ik Hessel nog wel, aangezien hij mij nog niet op mijn best heeft gehoord 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2005 14:08 

Citaat:
Ik heb net toelating gedaan voor de Havo voor muziek en dans, bij Ad van de Zon. Voor het spelen ben ik door, alleen mijn theorie was slecht. Van de comissie mag ik door, maar het moet nog goed gekeurd worden door het hoofd van de school, dus ik wacht op een telefoontje, of tot één uur, dan bel ik zelf. Toch nog wel spannend...

weet je nou al of je toegelaten bent!??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2005 14:10 

Citaat:
O, ik moet trouwens nog wel ff een kanttekeningetje maken bij mijn toelating... ik heb niet eens op mijn top gespeeld... zeker Hindemith was niet het niveau dat ik eigenlijk behoor te spelen... maar daar zat een bijzonderheid aan.
Ik was om half 10 op het conservatorium, had om half 11 theorieexamen, was allemaal goed te doen.
Daarna moest ik ongeveer 3 uur wachten, om kwart over 1 ben ik begonnen met inspelen (2 uur examen).
Dus ik dacht om half 2: Laat ik de begeleider eens opzoeken, een half uur heb je minimaal nodig voor Hindemith. Bleek hij dus les te hebben Dus ik vroeg: Kunt u nu met mij repeteren, dat kon blijkbaar niet, hij had doorgekregen dat mijn examen afgelast was

Dus ik helemaal verbaasd en SUPERkwaad op het conservatorium dat ze dat niet eens fatsoenlijk konden regelen.. nouja dat komt je concentratie ook niet echt ten goede.
Toen hadden we dus nog maar 10 minuten om de hele Sonate erin te rammen (eerste en enige repetitie, terwijl het stuk een kwartier duurt...)

Zo, dat is er ook weer uit Dus misschien verras ik Hessel nog wel, aangezien hij mij nog niet op mijn best heeft gehoord

daar luisteren ze tijdens zo'n toelating wel doorheen denk ik!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2005 14:26 

ach ja ik lees het al, niets veranderd met vroeger, altijd moet je alles zelf uitvissen :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2005 15:05 

Nee, ben niet toegelaten, mijn theorie was niet goed genoeg en daarom durfde ze het niet aan. :( Omdat je in twee jaar klaar moet zijn voor het toelatingsexamen en ik dan vergeleken de klas waar ik in terecht zou komen een hele grote achterstand zou hebben en dat zou (te) moeilijk in te halen zijn. Wel balen, hoor. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur