O, ik moet trouwens nog wel ff een kanttekeningetje maken bij mijn toelating... ik heb niet eens op mijn top gespeeld... zeker Hindemith was niet het niveau dat ik eigenlijk behoor te spelen... maar daar zat een bijzonderheid aan.
Ik was om half 10 op het conservatorium, had om half 11 theorieexamen, was allemaal goed te doen.
Daarna moest ik ongeveer 3 uur wachten, om kwart over 1 ben ik begonnen met inspelen (2 uur examen).
Dus ik dacht om half 2: Laat ik de begeleider eens opzoeken, een half uur heb je minimaal nodig voor Hindemith. Bleek hij dus les te hebben

Dus ik vroeg: Kunt u nu met mij repeteren, dat kon blijkbaar niet, hij had doorgekregen dat mijn examen afgelast was
Dus ik helemaal verbaasd en SUPERkwaad op het conservatorium dat ze dat niet eens fatsoenlijk konden regelen.. nouja dat komt je concentratie ook niet echt ten goede.
Toen hadden we dus nog maar 10 minuten om de hele Sonate erin te rammen (eerste en enige repetitie, terwijl het stuk een kwartier duurt...)
Zo, dat is er ook weer uit

Dus misschien verras ik Hessel nog wel, aangezien hij mij nog niet op mijn best heeft gehoord