Naar een workshop klassiek zou ik ook komen. Dat is nog net wat meer in mijn straatje dan de lichte muziek.
De plek vind ik perfect zo

op de fiets is het maar 20 minuutjes
Maar even serieus over de plek. Ik denk dat het centraal moet zijn. Het was nu voor Frank 2.5 uur met de trein, maar ook Hub was nu 2.5 uur onderweg. Stel nou dat het noordelijker gehouden wordt. Dan is hij nog langer onderweg. Naar mijn mening is Kortenhoef heel erg centraal gelegen. En de organisatie is zo voor Alex ook het makkelijkst.
Het idee voor meer tijd uittrekken vind ik ook wel wat maar hoe doe je dat. Het was nu van 1 tot 6. Het gedeelte van Erik was dan wel om 5 uur afgelopen maar er was nog mogelijkheid om nog trompetten uit te proberen. Maar wat krijg je als je het langer doet, bijv. van 11.00 tot 20.00. Als je vanuit Groningen moet komen is 11 uur in kortenhoef geen lekkere tijd en vooral niet op zondag
En de mensen die nog ver moeten reizen willen ook niet zo laat weer weg lijkt mij.
Als je het echt goed zou willen doen moet je het over 2 dagen verspreiden. Maja dan moet de animo wel heel groot zijn wil je de kosten er met €10,00 uit weten te krijgen. En dan krijg je de keus op welke dag je wil. Moet de organisator gaan plannen en mensen teleurstellen dat ze niet op de dag kunnen dat ze het liefst willen.
Volgens mij moet je niet meer mensen bij elkaar hebben dan nu. Naar mijn mening waren er voor het instrumenten uit proberen nu al te veel mensen. Ik kon mezelf nauwelijks horen. Moet je na gaan als er nog meer mensen zijn. En meer mensen in 1 keer houdt ook weer in dat het langer duurt als iedereen wil spelen.
Ik vind het een heel lastig iets en ik ga er zeker voor Alex nog een aantal maal goed over nadenken. Wat ik vind dat zo´n zondag als afgelopen zondag toch wel iets jaarlijks mag worden.