trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompet workshop, animo?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 10:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 15:08 

Geen OV inderdaad... maar dat is mss volgend jaar wel weer anders...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 17:08 

Voor Klassiek ben ik ook weer te porren en ik weet nog wel een paar mensen dus bij deze animo geregeld :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 17:11 

is het misschien niet een optie om volgend jaar dan
zowel een workshop met klassiek en lichte muziek weer te doen
dat allebei in 1 gebouw onderverdeeld in 2 zalen.

dan is er voor ieder wat wils.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 17:27 

Dat zou kunnen, maar dan moet het zeker naar een andere locatie, want in deze zaal kan dat niet!
En dan moeten de mensen ook gaan kiezen, terwijl ikzelf (om een voorbeeld te noemen) dan best naar allebei zou willen gaan!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 17:36 

Naar een workshop klassiek zou ik ook komen. Dat is nog net wat meer in mijn straatje dan de lichte muziek.

De plek vind ik perfect zo :wink: op de fiets is het maar 20 minuutjes :wink:

Maar even serieus over de plek. Ik denk dat het centraal moet zijn. Het was nu voor Frank 2.5 uur met de trein, maar ook Hub was nu 2.5 uur onderweg. Stel nou dat het noordelijker gehouden wordt. Dan is hij nog langer onderweg. Naar mijn mening is Kortenhoef heel erg centraal gelegen. En de organisatie is zo voor Alex ook het makkelijkst.

Het idee voor meer tijd uittrekken vind ik ook wel wat maar hoe doe je dat. Het was nu van 1 tot 6. Het gedeelte van Erik was dan wel om 5 uur afgelopen maar er was nog mogelijkheid om nog trompetten uit te proberen. Maar wat krijg je als je het langer doet, bijv. van 11.00 tot 20.00. Als je vanuit Groningen moet komen is 11 uur in kortenhoef geen lekkere tijd en vooral niet op zondag :wink:
En de mensen die nog ver moeten reizen willen ook niet zo laat weer weg lijkt mij.

Als je het echt goed zou willen doen moet je het over 2 dagen verspreiden. Maja dan moet de animo wel heel groot zijn wil je de kosten er met €10,00 uit weten te krijgen. En dan krijg je de keus op welke dag je wil. Moet de organisator gaan plannen en mensen teleurstellen dat ze niet op de dag kunnen dat ze het liefst willen.

Volgens mij moet je niet meer mensen bij elkaar hebben dan nu. Naar mijn mening waren er voor het instrumenten uit proberen nu al te veel mensen. Ik kon mezelf nauwelijks horen. Moet je na gaan als er nog meer mensen zijn. En meer mensen in 1 keer houdt ook weer in dat het langer duurt als iedereen wil spelen.

Ik vind het een heel lastig iets en ik ga er zeker voor Alex nog een aantal maal goed over nadenken. Wat ik vind dat zo´n zondag als afgelopen zondag toch wel iets jaarlijks mag worden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 17:40 

Dehaanmuziek schreef:
Dat zou kunnen, maar dan moet het zeker naar een andere locatie, want in deze zaal kan dat niet!
En dan moeten de mensen ook gaan kiezen, terwijl ikzelf (om een voorbeeld te noemen) dan best naar allebei zou willen gaan!

dan zou mijn idee van 2 dagen wel kunnen. de ene week bijvoorbeeld lichte muziek en een andere week klassiek.

@ Alex:
de wand die in De Fuik zit is die een beetje geluidsremmend? Dan zou De Fuik misschien een optie zijn voor als locatie. Het enige nadeel is dan dat de entree prijs ook omhoog zal gaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 18:13 

Mischien is het een idee om de worksshop op zaterdag te houden. Ook is het een idee om twee workshops te houden. Een in het zuiden en een in het noorden. Dan word het voor velen wat menselijker om op zo'n workshop te komen. Dit zijn namelijk de redenen waarom ik (veel) mensen in Assen (Ikzelf ook :cry: )heb horen zeggen dat ze niet gingen :( . Voor de echte die-hards is het best te doen om om 1 uur in krtenhoef te zijn, 8) maar ik denk dat je meer publiek trekt als je de locaties ovetr het land verdeeld. Je moet dan echter wel degene die de workshop geeft zo gek zien te krijgen om twee keer te komen. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2005 18:18 

Ik vond de zondag wel geschikt als dag eigenlijk, dan kunnen de meeste mensen lijkt mij zo

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur