richaar-cdl schreef:
STRAUB schreef:
Het leukste van dit onderwerp is nog dat mensen deelnemen (en dus een mening hebben) aan dit onderwerp "Adams bugel" en de Adams bugel nog nooit vast gehad hebben
Ik zeg nogmaals: ga de bugel eens proberen, van proberen wordt je nooit stommer.
Groeten
Geachte STRAUB,
mijn excuses voor mijn nieuwsgierigheid. Je loopt de hele tijd te verkondigen dat iedereen de Adams bugel absoluut moet proberen en iedereen die dat nalaat weet niet wat hij mist, maar nu ik zit toch met een prangende vraag. Namelijk heb jij al eens het ultieme genot mogen ervaren en je handen mogen leggen op een onvervalste Hub van Laar bugel (en niet één uit 1991), custom en hand made, ambachtelijk geconstrueerd en geassembleerd in het Zuid-Limburgse Margraten?
grtz Richaar
Geachte Richaar,
Als jij dit forum eens goed zou bestuderen zou je lezen dat ik in een harmonie orkest speel, waar we ook wel eens het een en ander op bugel spelen, 2 Adams, 2 Van Laar's en een Yamaha bugel hebben. Dus ja...ik heb wel eens een onvervalste Hub van Laar bugel in mijn handen gehad en wel een echte custom en hand made.
Je zult mij niet horen zeggen dat Hub slechte instrumenten maakt want dat is namelijk ook niet zo. Het is wat ik ook elders heb geschreven op dit forum, een instrument is erg persoonlijk.
Ik vind als mensen op zoek zijn naar een nieuwe bugel, ze zoveel mogelijk bugels moeten proberen om te weten wat goed bij ze past. En omdat, niet alleen ik, steeds meer mensen (en niet de minste) warm lopen voor de Custom Adams bugel raad ik iedereen aan een bezoekje te wagen aan Music centre Adams in het oh zo mooie en pittoreske Ittervoort.
Zelf speel ik op de yamaha bugel, gezien ik relatief weinig bugel speel vind ik dat ook prima. Mocht ik nog eens een oude sok vinden met wat geld erin zal ik het zeker niet nalaten om de yamaha bugel te veruilen voor een Custom en hand made ADAMS.
Groeten,
ps. Richaar, excuses aanvaard, nieuwsgierigheid siert de mens. Ik hoop dat ik hiermee jou prangende vraag heb beantwoord. Succes bij het testen van de Adams bugel.