trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Adams bugel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 06:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2008 10:12 

STRAUB schreef:
Ook Terell Stafford is enthousiast over de Bugel en heeft zelfs een tournee in Italie onderbroken om naar Adams in Ittervoort te gaan om de Bugel uitvoerig te testen....en met succes.

Groeten,

Dan zal hij wel een aanbieding hebben gehad om endorser te worden. Dat geldt natuurlijk ook voor Patches Stewart. Die gasten proberen graag eens wat nieuws uit en als je dat dan niets kost behalve je foto op een website dan zou iedereen dat toch doen? Ik denk dat Adams z'n reiskosten vanaf Italië ook wel zal vergoeden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2008 13:02 

Karel schreef:
STRAUB schreef:
Ook Terell Stafford is enthousiast over de Bugel en heeft zelfs een tournee in Italie onderbroken om naar Adams in Ittervoort te gaan om de Bugel uitvoerig te testen....en met succes.

Groeten,

Dan zal hij wel een aanbieding hebben gehad om endorser te worden. Dat geldt natuurlijk ook voor Patches Stewart. Die gasten proberen graag eens wat nieuws uit en als je dat dan niets kost behalve je foto op een website dan zou iedereen dat toch doen? Ik denk dat Adams z'n reiskosten vanaf Italië ook wel zal vergoeden.

nee nee natuurlijk niet man!! tsss.... zoiets zouden ze natuurlijk nooooit doen, hehe!!

blijft een briljant topic, hehe

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2008 20:14 

Het blijft inderdaad een briljant topic.
Het leukste van dit onderwerp is nog dat mensen deelnemen (en dus een mening hebben) aan dit onderwerp "Adams bugel" en de Adams bugel nog nooit vast gehad hebben.

Ook al zou het zo zijn dat Terell endorser is van Adams, ik denk niet dat een instrumentalist endorser wordt van een slecht merk/instrument.

Ruud Breuls is toch ook geen onbekende in het vak en die heeft zich ook al uitgesproken over de kwaliteit van het instrument.

Ik zeg nogmaals: ga de bugel eens proberen, van proberen wordt je nooit stommer.

Groeten

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2008 20:25 

ik ga hem niet proberen. Ik ga hem nóg eens proberen. Ben benieuwd wat de vooruitgang is van de laatste paar maanden. Na al mijn geleuter hier op het forum zal ik wel incognito naar Adams toe moeten gaan. Ik ben bang dat ik niet meer zo in de smaak val aldaar.

Ben nog aan twijfelen wat ik ga aandoen. Mijn 'I hate Hub van Laar horns and I certainly don't play one' is een optie. Of ik vraag de outfit van THE STIG, that should do the trick.

nee zonder dolletjes. Als ik weer eens naar het zuiden rij, zal ik eens een bezoekje wagen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2008 21:53 

STRAUB schreef:
Het blijft inderdaad een briljant topic.
Het leukste van dit onderwerp is nog dat mensen deelnemen (en dus een mening hebben) aan dit onderwerp "Adams bugel" en de Adams bugel nog nooit vast gehad hebben.

Ook al zou het zo zijn dat Terell endorser is van Adams, ik denk niet dat een instrumentalist endorser wordt van een slecht merk/instrument.

Ruud Breuls is toch ook geen onbekende in het vak en die heeft zich ook al uitgesproken over de kwaliteit van het instrument.

Ik zeg nogmaals: ga de bugel eens proberen, van proberen wordt je nooit stommer.

Groeten

Dat mensen een mening geven op een forum is niet bijzonder. Natuurlijk zal Adams erg goede instrumenten maken zoals zovelen tegenwoordig. Het feit alleen dat een Amerikaan van Italië naar Nederland zou reizen voor een bugel moet je dan natuurlijk wel in perspectief zien. Maar Terrel is een erg goede trompettist die waarschijnlijk niet op een slechte bugel zal spelen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2008 22:14 

STRAUB schreef:
Het leukste van dit onderwerp is nog dat mensen deelnemen (en dus een mening hebben) aan dit onderwerp "Adams bugel" en de Adams bugel nog nooit vast gehad hebben

Groeten

Geachte STRAUB,

mijn excuses voor mijn nieuwsgierigheid. Je loopt de hele tijd te verkondigen dat iedereen de Adams bugel absoluut moet proberen en iedereen die dat nalaat weet niet wat hij mist, maar nu ik zit toch met een prangende vraag. Namelijk heb jij al eens het ultieme genot mogen ervaren en je handen mogen leggen op een onvervalste Hub van Laar bugel (en niet één uit 1991), custom en hand made, ambachtelijk geconstrueerd en geassembleerd in het Zuid-Limburgse Margraten?

grtz Richaar

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2008 22:36 

Kinderkens,

Zouden jullie nou aub op willen houden met dit eeuwige 'mijntoeterisdebeste' moddervechttournooi?

Adams maakt geheid mooie bugels, Van Laar kan er ook wat van. Maar please hou op met het eeuwige vergelijken, laat ieder merk in zijn waarde en stop met die semi-steken onder water!

Er zijn hier op dit forum veel mensen die erg tevreden zijn met hun toeters, terwijl ze niet irritant het merk waar ze zelf op spelen onder de aandacht van de ander proberen te brengen. Ik speel zelf op Romeo Adaci. Ik zou hier ook een heel verhaal over kunnen ophangen, aangezien dit de fijnste toeter is waar ik ooit op heb gespeelt. Er zijn zo meerdere mensen op dit forum die op erg mooie toeters spelen. Toch zijn deze forumleden niet constant bezig met het onder de aandacht brengen van het merk waar ze op spelen. Neem hier ff een voorbeeld aan, en wordt volwassen!!

Johan

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jul 2008 07:39 

richaar-cdl schreef:
STRAUB schreef:
Het leukste van dit onderwerp is nog dat mensen deelnemen (en dus een mening hebben) aan dit onderwerp "Adams bugel" en de Adams bugel nog nooit vast gehad hebben

Groeten

Geachte STRAUB,

mijn excuses voor mijn nieuwsgierigheid. Je loopt de hele tijd te verkondigen dat iedereen de Adams bugel absoluut moet proberen en iedereen die dat nalaat weet niet wat hij mist, maar nu ik zit toch met een prangende vraag. Namelijk heb jij al eens het ultieme genot mogen ervaren en je handen mogen leggen op een onvervalste Hub van Laar bugel (en niet één uit 1991), custom en hand made, ambachtelijk geconstrueerd en geassembleerd in het Zuid-Limburgse Margraten?

grtz Richaar

Geachte Richaar,

Als jij dit forum eens goed zou bestuderen zou je lezen dat ik in een harmonie orkest speel, waar we ook wel eens het een en ander op bugel spelen, 2 Adams, 2 Van Laar's en een Yamaha bugel hebben. Dus ja...ik heb wel eens een onvervalste Hub van Laar bugel in mijn handen gehad en wel een echte custom en hand made.
Je zult mij niet horen zeggen dat Hub slechte instrumenten maakt want dat is namelijk ook niet zo. Het is wat ik ook elders heb geschreven op dit forum, een instrument is erg persoonlijk.
Ik vind als mensen op zoek zijn naar een nieuwe bugel, ze zoveel mogelijk bugels moeten proberen om te weten wat goed bij ze past. En omdat, niet alleen ik, steeds meer mensen (en niet de minste) warm lopen voor de Custom Adams bugel raad ik iedereen aan een bezoekje te wagen aan Music centre Adams in het oh zo mooie en pittoreske Ittervoort.

Zelf speel ik op de yamaha bugel, gezien ik relatief weinig bugel speel vind ik dat ook prima. Mocht ik nog eens een oude sok vinden met wat geld erin zal ik het zeker niet nalaten om de yamaha bugel te veruilen voor een Custom en hand made ADAMS.

Groeten,

ps. Richaar, excuses aanvaard, nieuwsgierigheid siert de mens. Ik hoop dat ik hiermee jou prangende vraag heb beantwoord. Succes bij het testen van de Adams bugel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur