erikveldkamp schreef:
Wat is een nette prijs, m.a.w. wat wil je maximaal uitgeven?
Dat vind ik dus ontzettend lastig om te formuleren, omdat je voor het ene instrument iets meer wilt uittrekken dan het andere natuurlijk.
Enkele maanden geleden had ik een budget van 200 á 300 euro in gedachten, maar ik heb al gezien dat je daar niet veel voor kunt krijgen.
Nieuwe instrumenten in die prijscategorie zijn eigenlijk geen optie, ik heb liever een gebruikt instrument van hogere kwaliteit. Zoals gezegd maakt het uiterlijk me niets uit, want het zou ideaal zijn om een fijne toeter te vinden die voor een dergelijke prijs weg mag i.v.m. optische mankementen. (maar qua klank en technisch wel goed is natuurlijk)
Dankzij het forum heb ik nu al een paar merken waar ik op let, zoals o.a. Bach en Yamaha. Op internet zag ik een potentiële kandidaat die aan mijn omschrijving voldeed. Een Bach met wat gebruikssporen en loslatende lak, met een initieel bod van rond de 300 euro. Helaas valt deze inmiddels alweer ver buiten mijn budget met het meest recente bod van boven de 400 euro:
Marktplaats-advertentie
Is een budget voor 200 tot 300 euro realistisch of moet ik dat gaan bijstellen? Welke merken adviseren jullie mij om op te letten?