trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wie vindt Rensink wel goed???
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 12:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:26 
Moderator

helaas weer geen antwoord op de meest prangende vragen, slechts verhulde reclame.... :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:27 

Yamahaddatdangezegd schreef:
1. Hoe kunt u in 10 minuten iemand beter adviseren dan een leraar die de leerling wekelijks ziet, en precies weet wat de leerling wil bereiken en als problematisch ervaart?
2. Hoe kunt u een mondstuk op recept adviseren, terwijl de exemplarische ongelijkheid van de meeste merken (Yamaha wellicht daargelaten) zo groot is, dat de meeste beroepsmusici bij de aanschaf van een mondstuk een aantal exemplaren van het zelfde model uitproberen?
3. Hoe kan het dat u bij elk koperblaasinstrument, alsmede elk houten blaasinstrument een goed advies kunt geven? Bent u een begenadigd trompettist, trombonist, klarinettist, saxofonist, en wat al niet meer zij?
4. Waarom heeft u geen individuele referenties? U somt alleen orkesten op, en bij individuele navraag blijkt dat niemand persoonlijk van uw diensten gebruik heeft gemaakt, dan wel er tevreden over is.
5. Waarom meet u voornamelijk Bruno Tilz en Denis Wick aan, terwijl dit zeer ongebruikelijke merken zijn in de beroepswereld?
PS Over de opmerking dat deze al dan niet kwakzalverij "geen kwaad" zou kunnen: voor mij (en velen met mij) is 35€ heel veel geld. Daarbij: de opmerking dat 35€ goedkoper is dan vele mondstukken aanschaffen: je kunt mondstukken ook lenen. De meeste trompettisten hebben er wel een paar staan en zelfs bij een muziekzaak geven ze een mondstuk best een tijdje op proef mee.

Zucht...

Volgens mij is er iets mis met mijn internetbrowser, of met de trompet.nl pagina. Enerzijds staat in bovenstaande post van de heer Rensink vrijwel alles tweemaal, en anderzijds zijn bij de referenties de namen weggevallen. Zo kunnen we nog altijd niet zien WIE er nu zo tevreden is over mondstukaanmeting.

Vraag 1 t/m 4 zijn dus nog gewoon NIET beantwoord, het antwoord op vraag 5 klopt gewoon niet. Het merendeel van de mensen die bij Dhr. Rensink gaan meten, krijgt Tilz of Wick mee (op recept), een enkel Yamahaatje daargelaten. Wat betreft het PS ben ik ook nog altijd niet overtuigd...

Roel

www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL

Laatst bijgewerkt door Yamahaddatdangezegd op 04 mei 2005 13:41, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:32 
Moderator

owja. een A&S kost geloof ik 15 euro, en dat zijn prima mondstukken. is minder als de helft van een aanmeting

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:38 

Mooie reclameboodschap!
Bij de STER ben je daar toch al heel wat euri voor kwijt. Je zou ook kunnen denken aan een advertentie op trompet.nl zelf, maar ja, dit is stukken goedkoper en valt véél meer op. Er wordt in ieder geval weer flink over uw werkzaamheden gepraat. Beter slechte reclame dan géén reclame?

Ik vind het erg jammer dat u niet over uw methode met ons wilt praten op dit forum. Ik vraag me af of u überhaupt wel over uw methode wilt praten met "klanten". Door nergens feitelijk op in te gaan, spoort u een hoop forum leden aan tot de reacties die u inmiddels hebt gekregen.

Ik zou het op prijs stellen om een duidelijke volwassen discussie met iemand als u te kunnen voeren. Zou voor een hoop mensen zeer nuttig, of op z'n minst interessant zijn. Dat er dan wat van de geheimen boven tafel zouden komen...tja, daar had u eerder aan moeten denken voor u hier op het forum met grote lappen antwoorden/reclameteksten ging strooien. Wie A zegt moet B zeggen?

Ik zeg: tijd om die sluier van mysterie van het hele fenomeen mondstukaanmeten af te gooien! Vertel eens wat concreets en maak er niet iedere keer zo'n reclameboodschap van.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:41 

Ik heb eigenlijk weinig zin om hierop te reageren.. maar anyway...

Op het EBK had u ook een standje... Van Alexander tot Zottola?
Forget it... ik heb 3 bakken Tilz gezien, wat Denis Wick en een minuscuul bakje Yamaha (aan trompet/cornet/bugelmondstukken dan)
Verder alleen nog wat grootkoper spul... en natuurlijk de alombekende TV met een reclameboodschap in Hart van Nederland...die de hele dag draaide...

Geloofwaardig is anders, eigenlijk.. ik ben maar doorgelopen naar Fasch :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:43 

En waarom steeds van die enorme lappen tekst?
Ik lees dat allemaal niet meer, hoor!
En met mij nog velen, denk ik!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:49 
Moderator

Dehaanmuziek schreef:
En waarom steeds van die enorme lappen tekst?
Ik lees dat allemaal niet meer, hoor!
En met mij nog velen, denk ik!

tja ik wel, want wie weet propt hij tussen al die lappen 'referenties' toch nog wat antwoorden. des te groter is de teleurstelling dat hij dat telkens niet doet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2005 13:53 

Ik heb het gelezen, en ik denk dat Dhr. Rensink hier niet op gerekend had. Alles staat er twee keer, het zijn aleen anonieme emails, en verder veel van wat we al van hem gelezen hebben. Veel ingewikkelde tekst die, na grondige analyse, geen inhoud blijkt te hebben.

Ik zou ook nog wel eens willen weten wie dat klanttevredenheidsonderzoek heeft uitgevoerd en hoe. Dat is dus mijn vraag 6 (voor op het lijstje).

www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur