Citaat:
Zinvolle bijdragen???? die zijn hier vooraf bepaald, ook wie ze bijdraagt!
Even iets rechtzetten. Bovengenoemde quote is voor rekening van Peter Amersfoort, wie dat dan ook moge zijn. er is abusievelijk gequoted en daar hoef ik de verantwoordelijkheid natuurlijk niet voor te dragen.
Over het algemeen zijn de discussies op dit forum tot op zekere hoogte zinvol, maar er is altijd ergens een breekpunt, en ineens wordt het grimmig of onzinnig. Gek genoeg kom ik vaak ergens rond dat breekpunt in de discussie, omdat ik iets lees wat ik niet vind kloppen. Daarna wordt er een hoop heen en weer gepost en vaak eindigt zo'n discussie dan een beetje onzinnig. Ik vind dat wel eens jammer.
@Marnix. Dank je voor je steun. Kijk, niemand hoeft het met me eens te zijn, maar ik beweer geen onzin (tenminste niet bewust, hahaha), en ik ga ervan uit dat dat voor de meesten hier geldt. Ik vind het wel leuk om dingen een beetje scherp te stellen en een beetje te prikken, maar ook dat geldt voor de meesten hier.
Overigens was dat van postzegel.nl wel onzin, hoor. Ik denk dat ik op uitheemseslangen.nl meer mijn ei kwijt kan.